|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@jackjanjanus: vooral als je er kabels overheen moet trekken  , zeer irriterend  . |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
flyingdutchy:  zelfde als leidingen isoleren is ook zeer irriterend (of was het nou de rockwol die irriterend is  ) |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@jackjanjanus: hmhm maar gelukkig hoef ik dat niet te doen  . ik zou het zo niet weten  , ik weet in ieder geval dat glaswol/ glasvezel zeer irriterend is en te erg jeukt  . |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
What the.... Het sneeuwt hier  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
flyingdutchy: glasvezel irriteerd niet dat is glas wol glasvezel kan steken  @lQ waar ?? |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Little Queen: let it snow let it snow let it snow   @jackjanjanus: glasvezel behang;) jeukt ook erg  . |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Ja in Lochem sneeuwt het dus   |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
flyingdutchy: de hedendaagse niet meer ; heb vorig jaar er me beneden verdieping en zolder mee gedaan nergens last van  |
|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
Sorry, ben ik weer! Was even druk op de werkvloer  flyingdutchy: Ik drink niet te veel hoor, heb een dieet en mag voorlopig geen alcohol. Best jammer op zich! Had wel trek in één of twee lekkere borrels! |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@jackjanjanus: ik heb mijn kamer ermee gedaan  en het jeukte toen best wel  , gaan van die kleine stukje in je handen zitten en als je dan wat met je handen doet ga je dat voelen  . misschien dat het bij anderen prikt  , maar bij mij geeft het meer een gevoel van jeuk  . |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@Brie:  proost gewoon lekker zondigen  ik ben lunchen tot zo  |
|
Whiteshade Erelid
 WMRindex: 1.518 OTindex: 4.953
|
goedemiddag allemaal  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Brie: aaah oké  , arme jij kan je niet drinken door het dieet, maar wel goed dat je je er wel aan houd    . |
|
Brie Erelid
|
Goeie middag Whiteshade  flyingdutchy: Met moeite hoor! Maar het is met een goede gedachte erachter, dus als ik daar aan blijf denken hou ik t wel vol  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Brie: hmhm het zal ook moeilijk zijn, maar ja na een paar maanden raak je er wel aan gewend  . als ik wil kan ik ook voor een heel jaar stoppen met drinken van alcoholische dranken  , heb ik een jaar geleden of zo ook gedaan  , had misschien in dat jaar 3x wat gedronken  . |
|
Brie Erelid
|
flyingdutchy: Wouw. Dat zou mij niet lukken denk. Niet omdat ik alcohol nou zo lekker vind, maar ik ben toch wel gehecht aan mn glaasje likeur 43 op z'n tijd! |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Brie: ik drink het af en toe wel eens als ik weg ben of op een verjaardag is het ook weinig en tja thuis is het ook niet te vaak  , maar op zich ik kan veel hebben  , heb nog nooit een kater gehad of dat ik aangeschoten was  , maar 1e x dat ik het deed op mijn 15e gingen er wel meteen 15biertjes of zo in als het niet meer was   . |
|
Brie Erelid
|
flyingdutchy: Hahaha, een 15 jarige zuipschuit  . Zo enthousiast ben ik niet begonnen  . Ik kreeg van m'n ouders 1x in de week op vrijdagavond een breezer (  ) als ik het dan maar thuis opdronk. Op zich heeft het gewerkt, want ik zoch het toen niet buitenshuis! Drink nu nog steeds ook af en toe thuis, samen met m'n ouders  . |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Pff echte dikke vlokken hier  |
|
Brie Erelid
|
Quote Little Queen: Pff echte dikke vlokken hier  Wat bizar  . Blijft het ook liggen? |
|
nietmeer
|
|
|
Whiteshade Erelid
 WMRindex: 1.518 OTindex: 4.953
|
Little Queen: gefeliciteerd  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Brie: haha het was een paar dagen voor mijn verjaardag of zo  , ik was met mijn ouders mee op de boot na de sneekweek  en daar waren ook nog wat vrienden van mij  , dus ja wij 's avonds/'s nachts op de sneekweek en in de middag hadden we toen ook al een 3kratjes leeg  met uhmm 4 man of zo  en daarna dus nog de stad in en daar verder gaan  . mijn ouders wisten niet eens dat ik dit had gedaan  , moeten ze ook maar niet weten  , aangezien ze mijn zusje nog aardig inkorten daarop  , want die wil het te graag  . ach ja op zich hoef je toch op die leeftijd ook niet veel te drinken;) en tja misschien maar 1 breezer, maar ja zolang het maar geholpen heeft toch  . beter dan dat je coma zuipen gaat  op zo'n leeftijd  . |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Findus, dankjewel   Nja het blijft een beetje liggen  |
|
maaike1985 Senior lid
 WMRindex: 92 OTindex: 1.484
|
haaai allemaal |
|