|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
|
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
@Dionos: probeer jij eens een huis te kopen zonder schuld. Dan ben je ruim het dubbele kwijt |
|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
@Brie: ik heb dat laatst gedaan... 2 A4tjes met iets leuks (een of andere tekst) uitgeprint, op donkerkleurig papier... het geld tussen de A4tjes gestopt en het hele geval ingeseald  |
|
|
@jackjanjanus: i know  Maar gewoon.. t idee van een schuld hebben... |
|
yes_my_dear Oudgediende
Dionos: grote badkamer inclusief toilet  |
|
|
|
|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
|
|
yes_my_dear Oudgediende
@Dionos: Ik weet niet waarom, maar de een kan als grote serre gebruikt worden... heel veel ramen, heel licht... prachtig mooi! Moar ik goa d'r hen!  |
|
|
|
|
yes_my_dear Oudgediende
@Brie: heb een sealapparaat, heel veel bedrijven hebben dat ook wel... moet je eens rondvragen in jouw buurt, misschien hebben wel meer mensen dat? |
|
yes_my_dear Oudgediende
Doeoeoeg  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
|
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@Dionos: ja ach ik leen ook nergens voor maar heb voor me huis toch echt een hypotheek genomen |
|
Brie Erelid
|
Doeg YMD  |
|
|
|
|
jackjanjanus Oudgediende
|
|
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Brie: hoe was jou weekend  , heb je het nog leuk en gezellig gehad met de dingen die je zou doen   ? |
|
Brie Erelid
|
flyingdutchy: Ja zeker! Alle plannen uitgevoerd en was ontzettend gezellig. Maar het meest spontane van het weekend was het leukst  . Ben zaterdagavond met wat vrienden en vriendinnen naar Amsterdam gegaan om te stappen. Was één groot feestje  ! Hoe was jouw weekend? |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@Brie: klinkt gezellig  wij waren gister zo maar in Leeuwarden ff uit eten |
|
Brie Erelid
|
@jackjanjanus: Toe maar! Leuk  . Lekker gegeten? Wat had je gekozen  ? |
|
|
Ljouwert? Dat is best ver van Alkmaar  edit: alhoewel.. over de afsluitdijk ben je er zo  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@Brie: Ja was heerlijk goed restaurant eeh hertenbiefstuk met vooraf zalm en een zandtaartje als afsluiter @Dionos: een vriend van me moest ff een langere afstand rijden met zijn auto dus vandaar  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Brie: mooi zo  dus jij hebt je goed vermaakt   . haha dat is zeker gezellig ja  met een groepje lekker uitgaan  , dus een geslaagd weekend  . ik had een rustig weekendje  . vrijdag avond uhmm niet veel gedaan, beetje op msn en zo  zaterdag de buren gek gemaakt door even hard de muziek aan te zetten   . verder heel de dag wat op msn  , had verder toch niks te doen, nog na de AH geweest, daar nog met wat oud collega's gepraat  , ze vonden dat ik erg veranderd was   . 's avond film kijken en op msn en uhmm lag rond half 3 te slapen  xD. zondag ochtend een heeeel lang gesprek gehad om 8uur of zo  . verder uhmm wat opruimen en film kijken en toen 's avonds maar weer msn  . dus ja niet echt veel gedaan    . @jackjanjanus: en dan kom je niet eens even gezellig langs joh  . |
|
Brie Erelid
|
flyingdutchy: 90% was dus MSN  ? |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
flyingdutchy: ik heb je adres en nummer niet he dus |
|