|
Static Senior lid WMRindex: 132 OTindex: 1.039 Wnplts: Heerhugowa S |
|
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
@yes_my_dear: en het is je eigen stekkie  Wat mij betreft mag je dan wel iets extra's betalen (vanwege t woongenot)  Alhoewel... Jij betaalt waarschijnlijk heeeel wat minder hypotheek dan dat ik doe. |
|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
|
|
|
My god  de band?  |
|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
@Dionos: mijn hypotheek is superlaag... ideaal, ik hou dadelijk genoeg over om ruim van te leven en om nog te sparen... beter toch?  |
|
yes_my_dear Oudgediende
Grappige band  |
|
|
@yes_my_dear: dat is inderdaad beter  Ik heb een tijdje rustig aan moeten doen, door alle uitgaven. Maar nu kan ik ook gerust alle dingen weer doen die ik doen wil  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@Irthe: hahaha nou ja dat dan ook alweer niet  , maar de techniek is gewoon in een paar jaar heel erg vooruit gegaan  . haha oké  dat maakt niet uit  . gelukkig maar  , anders kan ik de sms'jes niet meer lezen    . hmhm tja eigenlijk wel  , maar dat moet je maar niet met een touchscreen doen  , dan zit er geen garantie op en is je telefoon snel kapot  . hmhm ja als ze dat zeggen dan moeten ze dat inderdaad  . ach dat maakt niet uit  , leuk toch wat foto's kijken  , kijken wat jij allemaal hebt gedaan daar  .    hmhm je zei dat je in december veel zou uitgaan  , maar is er niet echt van gekomen  . hmhm tja daar heb je ook geld nodig  , maar ja dat komt vast wel goed  . dat terugbetalen komt wel goed   . haha jij hebt nog veel te sparen zie ik wel  , suc6   . aaah oké  dat kan ook ja  , ach ja ik zie wel  , kan altijd nog een foto maken met de telefoon  . hmhm daar gaat het om  , jaaa sms'en heel belangrijk    . haha gooien    hmhm wel bijna 2 maanden  . |
|
yes_my_dear Oudgediende
Ik zal het ook rustig aan moeten doen want ik moet alles (muv de bank) nog kopen en heb weinig gespaard dus ja... maar dat heb ik er wel voor over  |
|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
Goedemorgen  |
|
Irthe Erelid
|
|
|
@yes_my_dear: het is t wel waard  Het enige nadeel dat het geheel heeft is dat je dan een hypotheek hebt  En in feite is dat een lening / schuld en daar hou ik niet van  Het is de eerste lening / schuld van mijn leven en dan meteen zo megahoog @Irthe: gek mens  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
|
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
@Dionos: ik zei ook niet dat het om de prijs ging  maar verbaasde me dat je in NL zo goedkoop nog een huis kon vinden. @yes_my_dear: dat is redelijk normaal hoor maar als je goed zoekt kan je flink geld besparen op je inrichting @Brie: goede morgen  |
|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
zo, ben ik weer eventjes  even wakker worden, dan even boodschapjes doen  |
|
Brie Erelid
|
Wat is t weer lekker druk in 't cafe  |
|
yes_my_dear Oudgediende
Ik heb helaas wel eerder een schuld gehad maar daar ben ik nu gelukkig vanaf... dadelijk idd weer een schuld, maar dat zie ik toch anders  |
|
Irthe Erelid
@Dionos: haha ja  maar erg leuk om mee te zingen op zwarte cross afgelopen jaar  flyingdutchy: waat  |
|
|
|
|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
@Brie: net wel.. iedereen heeft zich verstopt, er is een supriseparty voor iemand genaamd Brie ofzo  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Brie: moet ook toch  hoe is het @Irthe: niks hoor  , ik zeg alleen maar dat je gek bent   |
|
yes_my_dear Oudgediende
Heej Brie  Lekker he? Maar ik ga zo weer weg hoor... krijg dadelijk weer wat werk  |
|
|
@Irthe: ik herhaal t nog een keer: gek mens  |
|
Brie Erelid
|
Hahaha Frank toch  ! Ik heb wat hulp nodig  . Mijn broertje is over een week jarig en ik heb gevraagd wat hij voor cadeautje wil. Nou wil hij per se geld, zodat ie een nieuw horloge kan kopen. Dus dat wil ik opzich best geven, maar ik wil m niet heel saai het geld in een envelop doen. Iemand nog ideeen om het iets creatiever aan te pakken? @yes_my_dear: Ik denk dat ik af en toe ook weg zal zijn. Best druk op werk vandaag. Voor het eerst   . |
|
yes_my_dear Oudgediende
JJJ: het is geen echt huis maar een bovenwoning  ik noem het alleen altijd mijn huisje  Het is wel heel ruim, 2 woonkamers, 2 slaapkamers, grote berging, grote badkamer, kleine keuken... ideaaaaaaaal! |  |
|