|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@Sushi: daarom gewoon standaard bij je fietssleutels neerleggen  , vergeet je 'm nooit  , tenminste als je altijd op de fiets gaat  . |
|
Sushi
Oudgediende
 WMRindex: 268 OTindex: 10.475
|
flyingdutchy: Dat gaat ook niet, want mijn sleutels hangen in de meterkast, daar ga ik niet mijn portemonnee hangen.
Hou nou maar op met oplossingen bedenken xD Want ik ben t gewoon één keer vergeten.. Kan gebeuren toch? En daarbij, ik ga mijn portemonnee niet ergens in t huis neerleggen, aangezien mijn broertje alles jat wat los en vast zit... |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Sushi: moet kunnen toch   . *gaat nog meer oplossingen bedenken*  haha dat is wel erg dat je nergens je spullen kan neerleggen als je broertje alles jat  . |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
@Irthe: ik bedoelde je vader  sorry voor de late respons was ff koffie halen |
|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
@jackjanjanus: oh over zo  ja dat is zo'n vga camera ofzo  dus tja  die foto;s zijn niet erg groot  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
|
|
Irthe Erelid
flyingdutchy: zoiets ja  maar hij is er zo trots op  dus die komen in kleine hoekjes van het fotoalbum  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Irthe: dat is dan wel een hele oude telefoon  , maar ja het gaat erom dat ie het doet  . hmhm dat is wel leuk ja  , zal je paps vast ook heel leuk vinden dat je dat voor hem doet   . |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@Irthe: heb ik ook nog je kan nog net herkennen wat er op de foto staat  maar ach daarom hebben we een gewone camera  |
|
Sushi
Oudgediende
|
Ik heb gewoon 5.0 mp  |
|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
0,3 op mn telefoon, andere camera 7,2  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
|
|
Irthe Erelid
flyingdutchy: valt mee hoor: klik gewoon zo'n onbreekbaar ding  wat toch wel breekbaar is  hmhm idd  tja ben fotoboek aan maken van afgelopen zomer in Schotland, heb beloofd dat ik dat zou doen, en ben nu langzaam aan bijgekomen van mijn HEMA trauma's  JJJ: nouja ik heb hier foto's van 4 camera's zijn mobiel, 0,00001 mp, mijn mobiel, 5mp, digitale camera, 5 mp, en mijn spiegelreflex 12mp  |
|
Sushi
Oudgediende
|
Nou, ik zou mijn telefoon best willen breken  |
|
Irthe Erelid
@Sushi: hoezo wil je hem breken dan? doet ie niet lief? |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Irthe: hmmm tja maar als je het zo vergelijkt met de telefoons van nu is het wel oud  , maar dat maakt niet uit  hij doet het en kan bellen en sms'en en kan foto's maken en je paps is er blij mij en daar gaat het om  . heb jij dat dan al eens uitgetest?  oeeeh  dat is wel leuk ja   , als je het beloofd moet je het ook doen ja  , maar dat vind je vast niet erg  , behalve als je het via de hema moet doen, maar je overleeft het wel   . @Sushi: dan moet je dat uhmm doen  xD. |
|
Sushi
Oudgediende
|
@Irthe: Nee, het is zo'n lelijke LG Arena met kuren..  |
|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
Quote @Irthe: flyingdutchy: valt mee hoor: klik gewoon zo'n onbreekbaar ding  wat toch wel breekbaar is  die M110 faalt idd..  alles wat samsung zei dat er niet meek on gebeuren, is bij mij toch gebeurd  |
|
Irthe Erelid
@Sushi: ah oke  k hoor vaker dat LG kuren heeft..  flyingdutchy: dat is waar  maar dat ding is niet veel ouder dan mijn nokia  tegelijk gekocht  daarom ja  nee paps zelf  moest hooibaal op wagen leggen, dus steken en opduwen, en toen stond blijkbaar die steel ervan op zijn beeldscherm, binnen 3 dagen kon hij weer terug naar winkel want scherm was gebrokenXD hmhm jep  maar hema werkt nu wel goed mee waarom kan ik op de 4 enige fotos waar ik op sta niet normaal op staan  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Sushi: ach die van mij wil bijna niet meer opladen  , ik kan 'm alleen nog via een speakerset opladen die ik gratis bij mij vorige telefoon kreeg  , dus ja moet 'm eigenlijk weer opsturen, maar dan heb ik geen telefoon  . FrankB: jij kon er ook gewoon niet mee omgaan   , het is geen telefoon voor een ict'er  |
|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Hoihoi  |
|
Sushi
Oudgediende
|
flyingdutchy: Ik ben mijn oplader kwijt  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
FrankB: ligt dat aan dat ding of aan je zelf  |
|
Irthe Erelid
flyingdutchy: nee, ik ontvang blijkbaar niks op msn  het haat ons weer ¬¬ xD je mag mijn nokia wel lenen  die gebruik ik toch niet zo veel  moet k maar 1x met dit mobiel uitgaan  JJJ: aan dat ding  bij mijn pa breekt dat ding ook te makkelijk  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Irthe: hmmm maar die nokia van jou is ook al heel oud  xD. hmhm   hahaha doet je paps goed dan  , maar was de mobiel gevallen dan?  en tja het scherm is daar ook niet voor gemaakt om gestoken te worden  . ach ja hij doet het tenminste nog wel goed  , dus ja veel was er niet aan de hand alleen het scherm kapot  . aaaah oké  gelukkig maar  uhmmm tja maar jij staat toch nooit normaal op een foto   , maar dat maakt niet uit hoor  . @yes_my_dear: hoi hoi    @Sushi: ik niet  , maar als ik die erin doe dan flipt te telefoon  , dan kan ik niks doen, want dan schiet ie steeds tussen dat ie aan het opladen is en dat de stekker uit het stopcontact moet echt irri  . @Irthe: hmmm dat is te merken  , hmhm wanneer haat het ons een keer niet  , klote microsoft ook  .   nokiaaaa  , hmmm tja maar heb jij geen telefoon met uitgaan  en het kan wel 5-6 weken duren terwijl ze 3weken zeggen   |
|