|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
@jackjanjanus: jep maar ik heb er nu al ruzie mee zie ik  hij laat niet snel genoeg;P (oke misschien zijn de foto's ook aan de grote kant¬¬)  paps foto's van mobiel echt mini, pixels kun je tellen,maar hij is er zo trots op dat hij die foto's heeft kunnen maken met zijn mobiel dat ik ze toch maar in het album doe  (maakt album van vakantie 2010) |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
@Irthe: het gaat om het idee he  kijk eens wat ik heb geleerd  |
|
Sushi
Oudgediende
 WMRindex: 268 OTindex: 10.475
|
Hoihoi! |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
hoihoi japans hapje  |
|
Sushi
Oudgediende
|
Ik had nu gewoon nog thuis kunnen zitten als de docente wiskunde had gemeld dat ze er niet zou zijn...  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
|
|
Sushi
Oudgediende
|
Hoi Flyingdutchy!  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
|
|
Sushi
Oudgediende
|
Het gaat op zich prima  Nog wel....  Met jou?  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
|
|
Sushi
Oudgediende
|
Ik ben mijn portemonnee vergeten mee te nemen naar school, waar dus ook mijn kluispas in zit. Dat betekent dus dat ik de hele dag met een loeizware tas moet sjouwen en voor 1 vak geen boeken heb  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
flyingdutchy:   hoihoi @Sushi: maar daardoor ben je in iedergeval ruim op tijd voor de volgende les  Als ik dat in mijn school tijd had gehad had ik bijna geen boeken  en je kan toch bij de buren mee kijken  |
|
Sushi
Oudgediende
|
@jackjanjanus: Haha, ja das waar, maar ik heb net wel focking hard gefietst voor niks.. |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Sushi:  dat is niet echt slim  , je moet je portemonnee ook ergens neerleggen waar je 'm ziet en niet zal vergeten, ik laat 'm altijd in mijn broek zitten, vergeet ik 'm ook nooit  of bij de mobiel  . kun je het niet bij iemand anders een paar boeken in het kluisje leggen? zou wel handig zijn, anders ga je dat vanmiddag wel voelen  . heeey JJJ    hoe is het  |
|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
goedenmiddag  |
|
Irthe Erelid
wat heb je geleerd dan JJJ?  hoi sushi en FD en Frank  @Sushi: bellen ze daar ook al niet nee  ? heb je aan begin van jaar zo goed je nummer door gegeven gebruiken ze het nooit  |
|
FrankB Oudgediende
|
*geeft Irthe een dikke knuffel*  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
|
|
Sushi
Oudgediende
|
flyingdutchy: Mijn portemonnee past niet in mijn broek  En mijn mobiel was weer eens verstopt, dus dat is ook geen goeie plek... Hij ligt midden op mijn bureau, maar ja, ik vergeet altijd wel iets mee te nemen @Irthe: Bellen hebben ze in de 5,5 jaar dat ik hier zit, nog nooit gedaan. We moeten zelf maar op t internet kijken.. Waar t dus niet op staat  |
|
FrankB Oudgediende
|
FD, hier gaat t wel goed.. assessment gesprekken@school, dus vrij :d @Sushi: doe m dan in je jaszak? in je schooltas?(of heb je er daar meerdere van?)  |
|
Irthe Erelid
flyingdutchy: goed hoor   met jou?  |
|
Sushi
Oudgediende
|
FrankB: In mijn jaszak past ie ook niet en ik ben dus gewoon vergeten hem in mijn tas te doen. Dus daar ging t fout |
|
Irthe Erelid
@Sushi: ketting er aan en aan je tas hangen  loopt ie ook niet weg |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Sushi: doe je 'm in je schooltas  . uhmmm leg je 'm bij je fietssleutels neer  dan vergeet je het niet  . ach ja kan gebeuren hé  , iedereen vergeet wel eens wat   . FrankB: mooi zo  haha oké  toe maar weer  , ik zit alweer op stage  . @Irthe: mooi zo   gaat best    |
|
Sushi
Oudgediende
|
@Irthe: Maar als ik m dan een keer nodig heb, ga ik mooi niet mijn hele schooltas meezeulen hoor  flyingdutchy: ik was van plan m in mn schooltas te stoppen  Maar nogmaals, gewoon vergeten, foutje.. |
|