|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Hoe gaat het met jullie?  |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
@ Cnc, hihi hoe het met mij gaat weet je al  Hoe gaat het met de rest?  |
|
nietmeer
|
Met mij goed, na een avondje poker vanochtend uit mogen slapen... Zit nu Noodles te eten omdat ik om 4 uur weer moet gaan werken  |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Cootje, Noodles, lekker!!  |
|
nietmeer
|
Mmmm, gaat wel  Had liever wat anders gegeten maar heb geen zin om voor mezelf te koken! aangezien ik dadelijk tot 21:00 eten sta te bereiden is het wel verstandig om eerst zelf iets te eten! |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
doei doei ik ben weg nu |
|
nietmeer
|
|
|
Naaoomii
Oudgediende
|
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
doei dames   laterz gozers |
|
Kapiteiniglo Senior lid WMRindex: 297 OTindex: 449 Wnplts: Almere S |
laters |
|
nietmeer
|
@Naomi: ik vind ze niet zo super, maar 't vult! |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Cootje, ja 't vult wel, maar dat doet chocoladetaart ook  Mmmmm chocoladetaart  |
|
nietmeer
|
 maak me gek!  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Naaoomii: @ Cootje, ik heb één keer noodles gehad, en ik vond ze lekker  Doeg Twaggs  Ik heb t ook een keer gehad, noodles met pindasaus en 5 kippenpoten (  ) |
|
nietmeer
|
@C&C: You know what to do with... chicken btw, met pindasaus smaakt alles! |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Cootje, idd!  @ Cnc, sinds wanneer heeft een kip vijf poten  Woooow dan had je wel even een grote honger  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Cootje68: C&C: You know what to do with... chicken btw, met pindasaus smaakt alles! Wel zelfgemaakte pindasaus  |
|
nietmeer
|
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Cootje, het was overheerlijk, maar ik ben een beetje uitgekeken op kip, heb het te vaak gehad, een enkele keer is t wel lekker  zeker in combinatie met noodles en pindasaus  komkommer erbij en een beetje sla, jammie  een goed glas wijn is dan ook wel lekker |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Naaoomii: @ Cootje, idd!  @ Cnc, sinds wanneer heeft een kip vijf poten  Woooow dan had je wel even een grote honger  Ach, we hadden er 20, t moest op  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: Quote Naaoomii: @ Cootje, idd!  @ Cnc, sinds wanneer heeft een kip vijf poten  Woooow dan had je wel even een grote honger  Ach, we hadden er 20, t moest op  Ooooh dan!!  |
|
nietmeer
|
Nog een kip-gerechtje...: Snijd kipfilet in reepjes en haal het vervolgens eerst door de bloem, dan ei en weer bloem. Frituur het in goed hete olijf-olie en serveer het met een zelfgemaakte honing-mosterdsaus! Mjammie!!!  |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Cootje, dát moet ik eens aan ons mam voorstellen  Het klinkt lekker  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Cootje68: Nog een kip-gerechtje...: Snijd kipfilet in reepjes en haal het vervolgens eerst door de bloem, dan ei en weer bloem. Frituur het in goed hete olijf-olie en serveer het met een zelfgemaakte honing-mosterdsaus! Mjammie!!!  klinkt aantrekkelijk  |
|
nietmeer
|
Recept voor saus: 3 eetlepels ketjap, 1 eetlepel honing en 1 eetlepel mosterd (liefst met zaadjes) recept compleet |
|