|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Quote Whiteley: @twag why not studie afgerond :  |
|
Whiteley Erelid
 WMRindex: 615 OTindex: 2.529
|
Quote Naaoomii: Ik heb volgende week vrij  De hele volle week  Vandaag ook al  whhyy    |
|
Leeg Hoofd Erelid WMRindex: 602 OTindex: 1.936 Wnplts: Geheim S |
Quote Naaoomii: Ik heb volgende week vrij  De hele volle week  Vandaag ook al     Ik niet   |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Ik heb van woensdag tot dinsdag vrij  .. |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Quote Whiteley: Quote Naaoomii: Ik heb volgende week vrij  De hele volle week  Vandaag ook al  whhyy    De basis en kaderklassen hebben volgende week praktijkexamen, en de gemengde klas heeft het de week er na, en ik zit op gemengd, en en ik heb dus volgende week vrij, en de basis/kader klassen de week na volgende week want dan heb ik praktijkexamen, volg je het nog  Quote Larsjes: Quote Naaoomii: Ik heb volgende week vrij  De hele volle week  Vandaag ook al     Ik niet   Niemand  Oja, dat wordt nog saai dan hier  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Ben er weer  |
|
Whiteley Erelid
|
CNC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
Naaoomii
Oudgediende
CNC  I love ya  |
|
Quote Naaoomii: Quote Whiteley: Quote Naaoomii: Ik heb volgende week vrij  De hele volle week  Vandaag ook al  whhyy    De basis en kaderklassen hebben volgende week praktijkexamen, en de gemengde klas heeft het de week er na, en ik zit op gemengd, en en ik heb dus volgende week vrij, en de basis/kader klassen de week na volgende week want dan heb ik praktijkexamen, volg je het nog  Quote Larsjes: Quote Naaoomii: Ik heb volgende week vrij  De hele volle week  Vandaag ook al     Ik niet   Niemand  Oja, dat wordt nog saai dan hier  Ik volg het niet  geef mij ook maar een weekje vrij  |
|
Quote Cee-N-Cee: Ben er weer  Heeey Heey |
|
Whiteley Erelid
|
Dude niet zo groot quoten |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Naaoomii: CNC  I love ya  Ahhwwwwww   love you too WHITE!!!!!!! Waar was je gebleven gozer  |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Larsjes, dacht ik al, ookal is het best simpel, maar ik snap het wel..  Pfffff ik heb die week daarop dus praktijkexamen  Maar volgende week vrij, daar gaat het om  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: Quote Naaoomii: CNC  I love ya  Ahhwwwwww   love you too O is dat zo?   Vooruit dan..  Ik laat niet zomaar iedereen van me houden hoor  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Larsjes: Quote Cee-N-Cee: Ben er weer  Heeey Heey Goeienavond  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@nono, wil je mij van je af houden  |
|
Whiteley Erelid
|
Quote Cee-N-Cee: Quote Naaoomii: CNC  I love ya  Ahhwwwwww   love you too WHITE!!!!!!! Waar was je gebleven gozer  School/Private life. Did you miss me  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
White, jazeker  ik vroeg me al af waar je was gebleven  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: @nono, wil je mij van je af houden  In de zin waarvan  |
|
Whiteley Erelid
|
Quote Cee-N-Cee: White, jazeker  ik vroeg me al af waar je was gebleven  Dude, je otindex, en een avatardamn it CnC, jij zit nooit stil he |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Lief klein konijntje had een vliegje op zn neus.. |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Enkie: Lief klein konijntje had een vliegje op zn neus.. Neee  Begin daar niet over..  Te laat  Lief klein konijntje had een vliegje op zijn neus en dat zoemde heen en weer  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Naaoomii: Quote Cee-N-Cee: @nono, wil je mij van je af houden  In de zin waarvan  jou zin? dat zei je toch  White, ach, ik ben wel rustig tegenwoordig, post slechts 70 berichten per dag ofzo  Je moet muad zien, de spamdoos  |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Cnc, onzin dus.. Hihi..  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Naaoomii: Quote Enkie: Lief klein konijntje had een vliegje op zn neus.. Neee  Begin daar niet over..  Te laat  Lief klein konijntje had een vliegje op zijn neus en dat zoemde heen en weer  Ik zag het beestje en pakte mn jachtgeweer... |
|