|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Voor mijn muzieksmaak moet je maar naar mn PP gaan, en als toelichting naar mn blog, daar staat wel wat op @nono, fijn  |
|
nietmeer
|
Heeft er iemand een doekje voor LQ, het begint daar in die hoek zo klef te worden!  |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Quote Little Queen: @ Naaoomii.. Tegen Ikke aan liggen is zooo fijn  ..  Begrijp ik  |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Proost, Blend  op het Café! |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
|
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: @nono, fijn  Heerlijk! |
|
Whiteley Erelid
 WMRindex: 615 OTindex: 2.529
|
Quote Cee-N-Cee: Voor mijn muzieksmaak moet je maar naar mn PP gaan, en als toelichting naar mn blog, daar staat wel wat op @nono, fijn  Boeien ,ik weet tenminste dat je van rock houdt en ik ook dus das goed. Wat vind je van (trash)metal? Metalcore? |
|
nietmeer
|
@CnC: Ben je in Noorwegen ook naar Preikestoijke geweest?  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: @nono *knuffelt je* *Knuffelt terug!*  Edit: * Knuffelt totdat je geen adem meer kan halen, en laat net optijd los  * |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Cootje68: CnC: Ben je in Noorwegen ook naar Preikestoijke geweest?  Jazeker  aantal jaren terug alweer, echt geweldig  die wandeling was voor mij trouwens het leukste, het was jammer dat t er nogal druk was namelijk, op dat plateau |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Quote Cootje68: Heeft er iemand een doekje voor LQ, het begint daar in die hoek zo klef te worden!  Nowuwh gooi eerder maar een doekje richting naaoomii en CnC..  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Naaoomii: Quote Cee-N-Cee: @nono *knuffelt je* *Knuffelt terug!*  Edit: * Knuffelt totdat je geen adem meer kan halen, en laat net optijd los  * Wat bist du ook un laiverd ja |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Zeg tortelduifje, kan het ietsjes minder. Ik drijf zowat weg in het geslijm hier  |
|
nietmeer
|
Quote Little Queen: Quote Cootje68: Heeft er iemand een doekje voor LQ, het begint daar in die hoek zo klef te worden!  Nowuwh gooi eerder maar een doekje richting naaoomii en CnC..  Nou vooruit dan, allebei een doekje!  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Little Queen: Quote Cootje68: Heeft er iemand een doekje voor LQ, het begint daar in die hoek zo klef te worden!  Nowuwh gooi eerder maar een doekje richting naaoomii en CnC..   |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
@ Blend, jaah sorry ik kan t gewoon niet laten, snap dat dan  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Blend: Zeg tortelduifje, kan het ietsjes minder. Ik drijf zowat weg in het geslijm hier  Tegen wie heb je het  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Naaoomii: Quote Blend: Zeg tortelduifje, kan het ietsjes minder. Ik drijf zowat weg in het geslijm hier  Tegen wie heb je het  Ja idd, me confused  |
|
nietmeer
|
Grinzz, jups, tortelen doen jullie maar in het duivenhok, hopla, moven  |
|
Whiteley Erelid
 WMRindex: 615 OTindex: 2.529
|
Quote Whiteley: Quote Cee-N-Cee: Voor mijn muzieksmaak moet je maar naar mn PP gaan, en als toelichting naar mn blog, daar staat wel wat op @nono, fijn  Boeien ,ik weet tenminste dat je van rock houdt en ik ook dus das goed. Wat vind je van (trash)metal? Metalcore? |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Voor diegen die zich aangesproken voelen Naomi;) |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
|
|
Little Queen