|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@ Luna Join the club ik snap er ook niet zoveel van waar ze het over hebben |
|
Whiteley Erelid
 WMRindex: 615 OTindex: 2.529
|
@leeg Hoofd Jij bent toch larsjes |
|
Leeg Hoofd Erelid WMRindex: 602 OTindex: 1.936 Wnplts: Geheim S |
als ik mijn naam zou veranderen zou luna het weten.. en  ik snap er nix meer van.. is dat dan overal Larsjes zijn naam verandert ofzo   |
|
Whiteley Erelid
|
Waar is Larsjes dan in de ledenlijst. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Leeg Hoofd: als ik mijn naam zou veranderen zou luna het weten.. en  ik snap er nix meer van.. is dat dan overal Larsjes zijn naam verandert ofzo   Jep, en overal waar larsjes stond staat nu leeghoofd, gek hea |
|
Whiteley Erelid
|
Quote Leeg Hoofd: als ik mijn naam zou veranderen zou luna het weten.. en  ik snap er nix meer van.. is dat dan overal Larsjes zijn naam verandert ofzo   Waarom is je blog ineens geleegt? |
|
Quote Whiteley: @leeg Hoofd Jij bent toch larsjes Eh.. Nee.. larsjes is een leeghoofd maar larsjes is niet leeghoofd (om het nog ingewikkelder te maken  ) |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Leeghoofd, doe gewoon normaal, jij bent de enige die dezelfde OT heeft, en de enige die als woonplaats "Geheim" heeft, toevallig vandaag nog gelezen voor jouw naamswijzigings.. Knap trouwens dat je opeens je OT zo hoog krijgt..
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Leeg Hoofd: als ik mijn naam zou veranderen zou luna het weten.. en  ik snap er nix meer van.. is dat dan overal Larsjes zijn naam verandert ofzo   Oh en luna hoeft er niks van te weten want het gaat via de admins, niet via de mods  |
|
Quote Jannick: Leeghoofd, doe gewoon normaal, jij bent de enige die dezelfde OT heeft, en de enige die als woonplaats "Geheim" heeft, toevallig vandaag nog gelezen voor jouw naamswijzigings.. Knap trouwens dat je opeens je OT zo hoog krijgt..
Haha waar heb je dat nou weer gelezne? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Leeg Hoofd: Quote Whiteley: @leeg Hoofd Jij bent toch larsjes Eh.. Nee.. larsjes is een leeghoofd maar larsjes is niet leeghoofd (om het nog ingewikkelder te maken  ) Je lult je er niet meer uit knul  |
|
Whiteley Erelid
|
@leeg Hoofd als jij larsjes bent , en dat ben je waarom zo moeilijk doen Quote Leeg Hoofd:
Wie is larsjes? whaha hoe kom je daar bij? waar slaat dit dan op  |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Leeg Hoofd: Haha waar heb je dat nou weer gelezne? 2 regels onder "Leeg Hoofd" a.k.a. Larsjes. |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Tsjeehminee zeg.. wat een gezeur.. |
|
Weet ik veel wie larsje is.. ik ben al een tijd niet meer op wmr geweest.. |
|
Jannick
Oudgediende
Larsjes doe gewoon. Je laatste artikel is van 26 maart.. Doe gewoon normaal ofzo. |
|
Whiteley Erelid
|
Ok Analasis. Als Leeg Hoofd Larsjes niet is? Waar the hell is larsjes dan gebleven (in de ledenlijst)? |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
@ Leeghoofd nu ist niet grappig meer... jah laat dat ff duidelijk wezen |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Whiteley: Ok Analasis. Als Leeg Hoofd Larsjes niet is? Waar the hell is larsjes dan gebleven (in de ledenlijst)? Verwijdert door de "Mods".. |
|
Quote Little Queen: @ Leeghoofd nu ist niet grappig meer... jah laat dat ff duidelijk wezen Dat vind ik ook.. het is niet meer leuk.. niemand vertrouwt me.. |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
oja en larsjes heeft in zijn profiel veehouder staan en jij ook leeg hoofd dat is dan wel heel toevallig |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
leeg hoofd = larsjes, kijk in het profiel, en dan op artikeltjes die door leeg hoofd zijn toegevoegd... kijk dan naar de naam die de artikelen heeft ingestuurd... sherlock 2;) |
|
Jannick
Oudgediende
@leeg Hoofd, fijn dat je het begrijpt  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
OK, iedereen luisteren, als je het bewijs wilt dat Leeg hoofd eigenlijk larsjes is moet je op zn profiel klikken en dan op het artikeltje klikken dat hij heeft gepost, wat staat er dan onderaan? juist ja, LarsjesEdit: adje was me voor  |
|
Quote mier: oja en larsjes heeft in zijn profiel veeboer staan en jij ook leeg hoofd dat is dan wel heel toevallig Hoe kan je dat weten.. Larsjes bestaat toch niet meer want ik heb mijn naam gewijzigd.. |
|