|
NeaRoW
Erelid
 WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
Quote Naaoomii: @ NeaRoW, mmm ik kan nog langer uitslapen  , maar tien uur is ook wel een mooie tijd om uit te slapen  Nah, k slaap toch liever tot een uur of 12 uit, maar dan is de dag weer zo snel voorbij, k moet eens een oplossing zoeken  voortaan 2200 naar mn in t weekend ofzo. Sochtens lekker een eind met de hond uit, vroeger licht, heerlijk. |
|
Bras
Erelid
 WMRindex: 162 OTindex: 2.021 S |
|
|
NeaRoW
Erelid
Zooo. enkie komt de nachtdienst overnemen  Mooi.. kan ik gaan ronken |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
*trapt de deur in* ik ruik hier frans bauer*vernietigd de cd en loopt weer weg* |
|
NeaRoW
Erelid
Tja, dan maar Gerard Joling...
Je vraagt: zal jij me vergeten; maar je danst in m'n hoofd. Je zou al lang moeten weten, dat ik door jou ben verdoofd. Vanavond gaat het gebeuren. Nee, dit kan niet kapot. Sluit alle ramen en deuren, vanavond gaat de sleutel in het slot.
Refrein: Maak me gek, maak me gek met je mond. Maak me gek, ja de vonken die vliegen in 't rond. Je maakt me gek. Maak me gek van verlangen, als jij naar me lacht. Maak me gek, met je vingers, je zoen. Deze avond wil ik nog heel vaak over doen. Je maakt me gek van bezonnen bezeten, kom bij me vannacht.
Vanavond zal je voor mij staan en dan lach ik je toe. We weten wat er gaat komen, maar alleen nog niet hoe. Je laat m'n bloed sneller stromen, sinds ik jou tegen kwam. Dit had ik nooit durven dromen. Voor jou staat heel m'n hart in vuur en vlam.
Refrein 2x |
|
nietmeer
|
*drinkt Twaggy's pint op die m net vers was getapt bij het spotten door de groezelige ramen* |
|
nietmeer
|
Hey, waar is dit hamertje ook al weer voor?? Owwjaa, Bro, thanks, en haalt uit op de muziek  |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote Kpuc: *drinkt Twaggy's pint op die m net vers was getapt bij het spotten door de groezelige ramen* *begint te flipperen onder het rouwen om het gestolen biertje* |
|
NeaRoW
Erelid
Nja, ik ben roesten, hou de zonzij  |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote NeaRoW: Nja, ik ben roesten, hou de zonzij  roest zacht en pas op met water |
|
nietmeer
|
Hahaa, zie je wel, een echte vrint komt terug voor zijn pint  |
|
NeaRoW
Erelid
Quote Twaggy: Quote NeaRoW: Nja, ik ben roesten, hou de zonzij  roest zacht en pas op met water Jep, anders roest ik vast  |
|
nietmeer
|
Roesjt zachtjes, nazdrave en hou de maanzij  |
|
NeaRoW
Erelid
Quote Kpuc: Roesjt zachtjes, nazdrave en hou de maanzij   |
|
Twaggy Oudgediende
|
zo pint is op nu gaat ik toch echt de rubberen hamer opzoeken  |
|
nietmeer
|
Knonnen, zijn dat nou de diehards van tegenwoordig  |
|
Twaggy Oudgediende
|
tjah deze die hard moet veel werken en heeft een rijles morgen zodat die optijd moet slapen  |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Niet veel meer online  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Kpuc: Knonnen, zijn dat nou de diehards van tegenwoordig  Kennelijk  |
|
Naaoomii
Oudgediende