|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Quote Kpuc: Verdraaid, je was al zo rustig  Wijntje dan maar? Met een pot Japanse mix  Luna - als ik weet in U ben.. euh ik bedoel U-terecht.. dan neem ik een container mix mee... alreed? |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Hmm, alleen als ik dan ook mag komen  |
|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
Ach ja.. zolang het maar niet gemeen is.. vind ik alles goed hoor  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
We zullen nooit iemand expres kwetsen  Perongeluk gebeurd met regelmaat  |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Quote brie: Ach ja.. zolang het maar niet gemeen is.. vind ik alles goed hoor   Gelukkig maar. Ik ben even weg...  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ja,dat is zo   |
|
Brie Erelid
|
@LeegHoofd.. dr staat ergens een link met mijn foto in de geschiedenis van vandaag.. |
|
Brie Erelid
|
Doegg Kriebeltje! @Blend, elke keer dat jij mij per ongeluk kwetst, geef ik je wel een schop.. dan leer je het snel af  |
|
Blend
Oud Moderator
@BrieDan zal ik na een dag al mank lopen ben ik bang   |
|
nietmeer
|
Luna, ik haal wel even een paar zakken in voorraad, ik ben denk ik nog erger als jij  |
|
Brie Erelid
|
@Blend, tot nu toe had ik je nog niet een x geschopt.. dus dat valt wel mee denk ik  . Ik heb wel lange tenen, maar weet ze altijd net optijd te verplaatsen voordat iemand dr op gaat staan  |
|
Blend
Oud Moderator
@BrieIk heb nogal grote voeten, want ik schijn nogal vaak op tenen te staan  Maar ach, je leert ermee leven  Iedere gek zijn gebrek zeggen ze dan wel eens. Maar ik heb wel meer gebreken  Ben ik dan extra gek of juist weer normaal? Niet allemaal te enthousiast reageren;) |
|
Xioclo Senior lid WMRindex: 211 OTindex: 9 Wnplts: Vaassen
|
..., wat hout OTindex in? |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
@Blend nog gekker, als ik al mijn gebreken optel kunnen ze me in een gekkenhuis stoppen @Xioclo zie FAQ, onder het tekstveldje;)daar staat zeg maar alles wat je nodig hebt op de site |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Halloo iedereen   |
|
Brie Erelid
|
OTindex = het offtopic-index, hoeveel berichtjes je hebt achtergelaten @Blend, ik reageer wel niet.. anders zou ik je nog per ongeluk kwetsen  |
|
Blend
Oud Moderator
@nogeensdood Ja  Als ze al mijn tekortkomingen op moeten schrijven... Wat komt er ook alweer na A1 formaat?? @BrieWat meelevend weer  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Quote Blender: nogeensdood Ja  Als ze al mijn tekortkomingen op moeten schrijven... Wat komt er ook alweer na A1 formaat??  uhm.. 2 a1'tjes  |
|
Brie Erelid
|
Onbeschrijfbaar als in ontelbaar |
|
Blend
Oud Moderator
@Nogeensdood Ja dat is ook een goede @BrieEn ik ben er nog trots op ook  (ging ervan uit dat het nog steeds over mijn gebreken ging  ) |
|
Brie Erelid
|
|
|
nietmeer
|
Quote brie: Doegg Kriebeltje! @Blend, elke keer dat jij mij per ongeluk kwetst, geef ik je wel een schop.. dan leer je het snel af  moet ik je helpen brie ik zet m'n karretje wel tegen hem aan |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Quote brie: Onbeschrijfbaar als in ontelbaar jahoe, ik heb zin om wazig te doen maar ik moet naar beneden... mijn ouders zien me al nauwelijks... en anders mag ik zaterdag niet naar de dansavond omdat ze me te weinig zien  |
|
nietmeer
|
Quote alweerdood: Quote brie: Onbeschrijfbaar als in ontelbaar jahoe, ik heb zin om wazig te doen maar ik moet naar beneden... mijn ouders zien me al nauwelijks... en anders mag ik zaterdag niet naar de dansavond omdat ze me te weinig zien  verstandige ouders doeiiiiii |
|
Blend
Oud Moderator
Mensen ik moet ff afwassen  Anders gaat het zo stinken  |
|