|
heb ik Oud Moderator
 WMRindex: 1.801 OTindex: 1.045
|
ik heb mn pizza erin, 15 min w8en.... |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Muaddhib: Quote Cee-N-Cee: Mijn god, muad is jarig, Is dat zo schrikwekkend?  Het is een hele schok  Tenslotte gebeurt t maar 1 keer per jaar, en ik had t nog niet gezien, vandaar  |
|
nietmeer
|
Waar is toch me caravan, ik kan m nergens vinden  |
|
nietmeer
|
Heb gisteravond afscheid genomen van m'n schoonmaakcollega's... Joepie! Op naar de spareribs  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Kpuc: Waar is toch me caravan, ik kan m nergens vinden  Al in het aanrechtkastje gekeken? of op zolder? Misschien is het ding doorgespoeld, moet je ff in het guttegat kijken Quote Cootje68: Heb gisteravond afscheid genomen van m'n schoonmaakcollega's... Joepie! Op naar de spareribs  SPARERIBS!          |
|
nietmeer
|
Zucht, Cootje, dat is nu net een zwak punt, spareribs, waar?  |
|
NeaRoW
Erelid
 WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
Olá, ben ik weer, net weer achter mn drumstel vandaan ^^ |
|
nietmeer
|
Quote Kpuc: Zucht, Cootje, dat is nu net een zwak punt, spareribs, waar?  Mmmmm, zal idd weer xtra kilootjes betekenen! Sta strakjes in de keuken!  Hoezo kat op 't spek binden!  |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Kpuc kan je even op msn komen ???? |
|
heb ik Oud Moderator
|
Quote NeaRoW: Olá, ben ik weer, net weer achter mn drumstel vandaan ^^ que tal? |
|
nietmeer
|
Quote NeaRoW: Olá, ben ik weer, net weer achter mn drumstel vandaan ^^  Hey Nearow, was jij dat! Ik dacht dat het die vervelende kaboutertjes in m'n hoofd waren....  |
|
heb ik Oud Moderator
|
ik ga zo eten, en dan maar es naar het voetbalveld om te voetballen, adios mensen en een prettige dag verder! |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Doei Heb Ik..  |
|
nietmeer
|
 Doei doei, heb ik. Veel plezier  |
|
NeaRoW
Erelid
Quote heb ik: Quote NeaRoW: Olá, ben ik weer, net weer achter mn drumstel vandaan ^^ que tal? Hoe? Quote Cootje68: Quote NeaRoW: Olá, ben ik weer, net weer achter mn drumstel vandaan ^^  Hey Nearow, was jij dat! Ik dacht dat het die vervelende kaboutertjes in m'n hoofd waren....  Dat vervelende kaboutertje van 1.93m was ik  |
|
nietmeer
|
Hey Kpuc, heb je je caravan al gevonden? |
|
NeaRoW
Erelid
Het is toch rustig vandaag, iedereen nog op school of aan het bijslapen van de vroege ochtenden?  |
|
nietmeer
|
Zekers Cootje, hij stond bij die van Van de Linden om de hoek  |
|
nietmeer
|
Oh okay... Waar ga j 'm neerzetten dit weekend?  |
|
nietmeer
|
Oisterwijk  |
|
nietmeer
|
Hey, da's niet zo gek ver weg! Braboland... Heb je een visum?  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
|
|
nietmeer
|
Ojee, ik ben ingeburgerd sinds een jaar of 35  |
|
nietmeer
|
Kpuc Gelukkig maar! |
|
nietmeer
|
Ik denk dat ik zo maar eens ga... Het is erg rustig hiero en er ligt nog genoeg werk op me te wachten  |
|