|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Quote Enkie: Quote Liz87: Welke datum ga je eigenlijk trouwen? Ga je daar trouwen of hou je ook nog een feest in NL? Tuurlijk, hij geeft een groot feest voor heel WMR  Hahaha  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Woei! Hoor ik daar feest?  |
|
Tim-kun Erelid
 WMRindex: 238 OTindex: 1.981
|
28 mei al..in Japan, alleen mijn ouders, broertje en zussen en mijn peetoom en peettante en 2 van mijn beste vrienden komen daarnaartoe..dan is er deze zomer nog een feest in Nederland voor de mensen die niet kunnen komen..oftewel..dubbel feest!  en natuurlijk ook nog 2 weken Hawaii!  |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Feest! Waar?  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Net een hqlve liter spaanse wijn op..
Heerlijk.. 13.7% |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Tim-kun: 28 mei al..in Japan, alleen mijn ouders, broertje en zussen en mijn peetoom en peettante en 2 van mijn beste vrienden komen daarnaartoe..dan is er deze zomer nog een feest in Nederland voor de mensen die niet kunnen komen..oftewel..dubbel feest!  en natuurlijk ook nog 2 weken Hawaii!  Wow cool  Dat is echt al snel  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Echt leuk,he  Het lijkt me heel mooi om Japanse bruiloft te zien  Edit: Was geen hint,hoor  |
|
Tim-kun Erelid
|
28 mei heeft ook special betekenis, 28 mei was de dag van onze eerste date 5 jaar geleden en sinds die dag zijn we bij elkaar, 28 mei vorig jaar heb ik haar gevraagd en waren we verloofd, 28 mei dit jaar trouwen  en ja luna, het is zeker niet hetzelfde als een westerse bruiloft..je kunt er vast wel wat dingen online over vinden  |
|
Luna
Moderator
Very romantic  |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Quote Tim-kun: 28 mei heeft ook special betekenis, 28 mei was de dag van onze eerste date 5 jaar geleden en sinds die dag zijn we bij elkaar, 28 mei vorig jaar heb ik haar gevraagd en waren we verloofd, 28 mei dit jaar trouwen  en ja luna, het is zeker niet hetzelfde als een westerse bruiloft..je kunt er vast wel wat dingen online over vinden  Gefeliciteerd  |
|
Liz87 Erelid
|
Haha.. Ok.. Grappig dat je dat allemaal zo kon regelen/organiseren! Ga je foto's op je blog zetten van jullie huwelijk? |
|
Ikke
Oudgediende
|
|
Luna
Moderator
Was ik van plan,Tim  |
|
Tim-kun Erelid
|
Traditioneel niet helemaal compleet maar het geeft je een beetje een beeld hoe mijn bruiloft gaat zijn  |
|
Luna
Moderator
Aha, je mag sake drinken  ..en mensen verwelkomen en bedanken..oei,echt spannend  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Tim-kun: Traditioneel niet helemaal compleet maar het geeft je een beetje een beeld hoe mijn bruiloft gaat zijn  Gaan jullie ook in zulke kleding trouwen? |
|
Tim-kun Erelid
|
en ik moet de words of commitment doen, in het japans natuurlijk  zelf geschreven, nu nog onthouden  en ja, ook in zulke kleding, het word echt traditioneel japans..leek ons allebei veel leuker |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Tim-kun: Traditioneel niet helemaal compleet maar het geeft je een beetje een beeld hoe mijn bruiloft gaat zijn  Klinkt leuk    |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Tim-kun: en ik moet de words of commitment doen, in het japans natuurlijk  zelf geschreven, nu nog onthouden  en ja, ook in zulke kleding, het word echt traditioneel japans..leek ons allebei veel leuker Vet  Is weer eens wat anders dan een strak NL achtig pak..  |
|
Luna
Moderator
Word gewoon zenuwachtig voor Tim ineens  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Hallo iedereen  |
|
Tim-kun Erelid
|
haha moet je indenken hoe zenuwachtig ik ben als ik daar sta en dat moet voorlezen waar ook veel japanse mensen en familie bij is..daarom is de sake denk ik, om je lekker te relaxen  |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Goeiemorgen allemaal  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
|
|
Little Queen