|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Ik ook niet  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik ga weg  Slaap lekker iedereen en goedemorgen alvast xxx   |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
is die weer weg naja zeg |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Nee, wacht op je antwoord en dan ga ik  |
|
Tim-kun Erelid
 WMRindex: 238 OTindex: 1.981
|
wat voor antwoord?? |
|
nietmeer
|
Hey, Roselien in da house, koffie? |
|
Roselien Erelid
 WMRindex: 342 OTindex: 2.737
|
heb ik al "goede morgen kpuc"  Hoe weet jij nou dat ik er ben? |
|
nietmeer
|
Smorgens, proost dan maar  |
|
Roselien Erelid
|
Proost! Wat drink jij? Ik vind je plaatje zo geweldig he! |
|
Roselien Erelid
|
Kpuc, waarom kan ik niet op mijn nieuwe blog klikken voor reacties. Doe ik iets niet goed ofzo?  Ik ben ook niet zo'n ster in die dingen. |
|
nietmeer
|
Ik zit aan bakkie leut uit de perculator, lekker sterk, zwart zonder suiker. De Swedish Chef is super, net als Statler en Waldorf, muppetmania  Hoewel, Bender vindt ik ook erg leuk, ik heb net nog een filmpje Futurama zitten kijken, wel jammer dat t zo vroeg is, moet mn lach inhouden  |
|
nietmeer
|
Oeff, ik zit net even te kijken maar alles doet het volgens mij  |
|
Roselien Erelid
|
Gooi het eruit jongen, inhouden is niet goed. Ik vind de Swedish Chef ook geweldig! Keek het vroeger vaak, ik wist niet dat het nog op tv was.  Maar als kinderen eenmaal slapen zijn ze niet zo snel wakker hoor!  |
|
Roselien Erelid
|
O Zie wel ik doe gewoon iets niet goed. Ik had vroeger een space bij msn en dat werkte net even allemaal iets anders. |
|
nietmeer
|
Mwah, hier loopt er alleen een katteke rond te spinnen, njahh, meer mauwen en knorren voor een hapje. Slaapkop, als t op is duikt ie weer op de tafel of op bed, 16 uur per dag slaap is het minimum geloof ik  |
|
Roselien Erelid
|
Quote: wel jammer dat t zo vroeg is, moet mn lach inhouden Maar waarom moet je dan je lach inhouden? |
|
nietmeer
|
Mijn lieftallig buurvrouwtje ligt nog te snurken, de kalk komt van t plafond zetten dus dan doe ik maar kalm aan he  |
|
Roselien Erelid
|
Weet je dat we niet steeds een nieuwe reaktie hoeven te geven, je kunt gewoon onder de vorige reactie doorgaan. Heeft ook wel iets. |
|
nietmeer
|
Hmz, dat zou kunnen, ik weet alleen niet hoe t zit met de tijd die dan overblijft om een reaktie te wijzigen, of die dan weer ververst of op t oude tijdstip van de eerste posting blijft staan  |
|
nietmeer
|
|
|
Roselien Erelid
|
He kpuc ik ben net wakker! Maar hij is weer leuk.  Voor de Britten. |
|
nietmeer
|
Het lijkt me een beetje een kruitvat aan het worden daar, voorzover t dat al niet was. Maar goed, ik ga er even van tussen, de beentjes strekken en wat fripse lucht buiten ophalen, tot laters  |
|
Roselien Erelid
|
Tot later  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
|
|
Roselien Erelid