Vergroot je vocabulaire |
Lananq Erelid WMRindex: 465 OTindex: 4.018 S |
Muaddhib: die lettercombinatie is wel uit te spreken, het begin van die naam 'Llanfairpwllgwyngyll' klinkt als 'chanfèrpoechkin-gich' |
|
nietmeer
|
@Lananq: ok.... rare manier van letters uitspreken hebben die gasten... @willie: dit zie ik... |
|
NeaRoW
Erelid
 WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
Hoe haal je dat er nou weer uit?  Idd raar accentje dan  |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Tja, poep gebeurd, ik zie dat ook wel eens, alleen dan zonder die 10 icoontjes linksonder naast het startmenu  |
|
De lettercombinatie in het Welsh 'll' (dus twee 'ellen') klinkt als een zachte 'ch' (voor mij makkelijk uit te spreken dus  ) en de 'w' als een 'oe'-achtig idee en de 'y' als een korte 'i' als in 'pit'. Alles is te leren op internet. |
|
Wilco
Oudgediende
 WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
Muad, dan moet je je pagina maar eens verversen, want dat stond er maar 2 seconde op en daarna heb ik het verbeterd (en ja, nog voordat jij begon te schreeuwen) |
|
nietmeer
|
ehm... mijn screenshot is bijna 10 minuten nadat jij je post hebt gemaakt gemaakt.... En er stond net nog een comment van Enkie onder.... deze: Quote:
Edit Enkie: Je verpest de lay-out Ik ga echt niet lopen schreeuwen als er niet echt iets is hoor  Maar, genoeg gescheld, laten we weer even terug ontopic gaan.... Pulsefieldgelelectroforese is een techniek die hier vaak gebruikt word.... veel lange woorden hiero... |
|
Wilco
Oudgediende
muad, da kan best zijn da die 10minuten later was, maar als je je pagina niet ververst zie je niks natuurlijk |
|
nietmeer
|
laat ik maar de slimste zijn, Ik ga niet verder discussiëren, dit is een nutteloze discussie.
Maar lees mijn antwoord op een DPNM van je na...
En Nu Terug OnTopic (ok?) |
|
Wilco
Oudgediende
ik ben tenminste zo volwassen om te weten wanneer je je gelijk (wanneer je het hebt) te krijgen en je niet laat intimideren |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Ging hier volgens mij toch over vreemde woorden etc.....kan niet zeggen, dat als ik dit zo lees, het gezellig was hier   |
|
nietmeer
|
neu, niet echt... daarom probeer ik het nu weer met alle macht terug ontopic te krijgen... Lukt blijkbaar niet erg....
Hippopotomonstrosesquippedaliofobie ofwel: angst voor lange woorden... |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
|
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
|
|
Katakanakarakter, een Japans grammaticaal geval. |
|
Ifje92 Actief lid WMRindex: 100 OTindex: 26 Wnplts: Brunssum S |
potentiaalvereffeningswandcontactdoosafdekplaatje, stond ooit in de folder van een bouwmarkt. |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Katakanakarakterkanttekeningskanteel |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Quote heraux: Katakanakarakterkanttekeningskanteel  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Als je een ongeoefend mobieltje laat kiezen welk woord moet komen..
maak eens een zin zonder correcties te doen en plaats deze eens hier! |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
dis een leuke: quantemolevestis ofzo...
kent iemand: Methylfenidaat? |
|
tomm Senior lid WMRindex: 157 OTindex: 98
|
Quote: "klootviool" *kuch* mastermovies *kuch* als je vette woorden wil zien moet je het nummer "Straattaal" opzoeken.. (weet niet meer van wie die is, en kan ook geen link vinden  ) maar daar heeft ze het alleen maar over vaage woorden xD (aka haar taal..) |
|
|
"Fagget" 1. omdat niemand bijna weet wat het is 2. klinkt lekker 3. klinkt beter dan homo xD |
|
|
tentententoonstelling  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote tomm : "Fagget" 1. omdat niemand bijna weet wat het is 2. klinkt lekker 3. klinkt beter dan homo xD ik vind dit nou niet echt: vergroot je vocabulair, maar meer: vergroot je schelwoorden arsenaal.... |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
@tomm-Fagget betekend flikker. Gay is homo, maar betekend ook blij.
|
|