Langste Woord |
mr-mouse Erelid
 WMRindex: 1.265 OTindex: 81 S |
zinloos maar wel leuk  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
En dit topic bestaat al en het verpest steeds de lay-out... |
|
mr-mouse Erelid
 WMRindex: 1.265 OTindex: 81 S |
@ Luna: Waar staat die dan? Valt wel mee met die Lay-out was alleen in het begin van dit topic. |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik ga straks wel eens zoeken en dan kopieer ik alles wel naar dat topic  |
|
Clio Erelid
 WMRindex: 90 OTindex: 2.794 S |
ff als belangrijk punt: baggeronderhoudswerkzaamheden is echt een woord dat een tijdje op een bord langs de snelweg heeft gestaan in 2005, ik had toen een leraar op school die een zak drop gaf aan degene die het langste woord kon verzinnen, toen heb ik dit verzonnen: diepzeebaggeronderhouds- werkzaamheden- bedrijventerreinen- beleidsambtenaren- commisie.
Ik heb trouwens toen niet de zak drop gewonnen |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Quote Cleopatra: ff als belangrijk punt: baggeronderhoudswerkzaamheden is echt een woord dat een tijdje op een bord langs de snelweg heeft gestaan in 2005, ik had toen een leraar op school die een zak drop gaf aan degene die het langste woord kon verzinnen, toen heb ik dit verzonnen: diepzeebaggeronderhouds- werkzaamheden- bedrijventerreinen- beleidsambtenaren- commisie.
Ik heb trouwens toen niet de zak drop gewonnen Welk woord won dan wel? |
|
Leeg Hoofd Erelid WMRindex: 602 OTindex: 1.936 Wnplts: Geheim S |
kinder carnavals - optochtvoorbereidings - werkzaamheden comit�leden |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
diepzeebaggeronder- houdswerkzaamheden- bedrijventerreinen- beleidsambtenaren- commisiedirecteurs- loononderhandelings- commissariaatsgebouwtje- beveiligingsbeambten- werkgeversoverlegsorganen- vergaderingsruimte 193- sleutelhanger-papier-inkt |
|
Lastig4 Junior lid WMRindex: 1 OTindex: 42 Wnplts: Groningen
|
Paashaasschamhaarverzamelaarscongres.  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Paashaasschamhaarverzamelaarscongres- gebouw |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
@Andreesie, het is paashaasschaamhaarverzamelaarcongresgebouw   |
|
Andreesie
Oudgediende
|
  schaam schaam (zeg dat ook tegen lastig4, heb het gwn gecopyd) |
|
Pluppel
Oudgediende
 WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Vulkaanuitbarstingsmeetinstituut gebouwencomplexconci�rgeopleiding  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Vulkaanuitbarstingsmeetinstituut gebouwencomplex-ex- conci�rge/lerarenopleidingproefwerkpapier |
|
|
Quote Andreesie:   schaam schaam (zeg dat ook tegen lastig4, heb het gwn gecopyd) ? En: negenhonderdvijfenzeventigbiljoen vijfhonderddrieentwintigmiljard achthonderddrieendertigmiljoen tweehonderdvijftienduizend zevenhonderdeenentwintig. (ik weet niet of ie helemaal klopt) |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
uuuh, er is al meerdere malen gevraagd om enters ertussen te doen vanwege de lay-out.... |
|
|
heb ik ook gedaan.
|
|
Henky Senior lid WMRindex: 203 OTindex: 117 Wnplts: Garderen S |
irritant nu zit ik bij mijn verslag over diodes steeds het aantal letters te tellen: spanningstabilisatie begrenzerschakelingen zenerkarakteristieken signaalvervangingsschema voorschakelweerstand vermogendissipatie omgevingstemperatuur en dat is alleen nog maar uit 2 bladzijde over een zenerdiode |
|
Andreesie
Oudgediende
|
negenhonderdvijfenzeventigbiljoen vijfhonderddrieentwintigmiljard achthonderddrieendertigmiljoen tweehonderdvijftienduizend zevenhonderdeenentwintigkomma vijfvierdrietweeeen |
|
lucb1e Erelid
 WMRindex: 381 OTindex: 2.139 T S |
autodashboardmonteuren- verenigingsdirecteuren- belastingnotitiehouder- verkopers |
|
Andreesie
Oudgediende
|
autodashboardmonteuren- verenigingsdirecteuren- belastingnotitiehouder- verkopers- notebook- tasjes- ritssluiting- metaalverfpotje- reservesetje- blik-sticker |
|
nietmeer
|
arbeidsrehabilitatieprojecten directeursstoelenfabrieks medewerkerseindejaarswinstuitkeringen |
|
nietmeer
|
autodashboard monteuren- verenigingsdirecteuren- belastingnotitiehouder- verkopersnotebooktasjes- ritssluitingmetaalverfpotje- reservesetjeblik-stickers- fabrieksmedewerkerseinde- jaarswinstuitkeringen |
|
Andreesie
Oudgediende
|
autodashboard monteuren- verenigingsdirecteuren- belastingnotitiehouder- verkopersnotebooktasjes- ritssluitingmetaalverfpotje- reservesetjeblik-stickers- fabrieksmedewerkerseinde- jaarswinstuitkeringen- krediet-bank/werkplek- laboratoriumjas |
|
Davh11
Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
autodashboard monteuren- verenigingsdirecteuren- belastingnotitiehouder- verkopersnotebooktasjes- ritssluitingmetaalverfpotje- reservesetjeblik-stickers- fabrieksmedewerkerseinde- jaarswinstuitkeringen- krediet-bank/werkplek- laboratoriumjas-stof- makers-belastingsinspec- teur-agenda-papiermaak- machine-inspecteur- brillenkokerscharnier- invettermachine-monteur |
|