|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Hallo allemaal  Zal voortaan ook maar Muad zeggen dan, typte expres hele naam maar hoeft dus niet  Lekker vrij vandaag  |
|
nietmeer
|
Hey Luna  @Luna: waarom zou jij iets niet mogen zeggen wat de rest van het forum wel tegen me zegt? Iets te drinken overigens? |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
Hey luna  Muad, ja een grote kop zwarte bes thee  |
|
Luna
Moderator
Muad, ik las ergens dat je het irritant vond dat je naam afgekort werd, dus ik typte iedere keer maar je hele naam   |
|
nietmeer
|
*Kookt een kan water voor My-angel, dumpt er een zakje zwartebessen thee in, en geeft de kan aan My-angel* Glas erbij? @Luna: bij te ver afkorten vind ik het wel irritant, maar Muad ben ik zelf mee aan komen zetten, dus dan zou het een beetje scheef zijn als ik daar problemen van zou maken heh  |
|
nietmeer
|
Mogge allemaal!  |
|
nietmeer
|
zooo, word nog druk hier  Hey Cootje  |
|
my-angel
Oudgediende
Muad, ja graag  Hey Cootje  |
|
nietmeer
|
Quote Cootje68: Mogge allemaal!  HAI CO goedemorgen*  |
|
nietmeer
|
Alles goed met iedereen?  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Zo den goeie muziek staat weer aan.. WMR in den browser, koffie in den maag... Ik ben er klaar voor   |
|
Luna
Moderator
Lieve Muad, maar ik dacht ook niet dat je er problemen van maakte,hoor.. Deed het meer uit respect voor jou  Doe maar een sapje voor mij,aub  |
|
nietmeer
|
*Zet een groot theeglas naast My-angels kan* Alsjeblieft @Luna: Wat voor sapje? sinasappel, appel, peer, wortel/banaan/kiwi/weet-ik-veel-wat?, of weer iets anders? *haalt de juicemaker extreme alvast uit de kast* |
|
nietmeer
|
Quote Ikke: Zo den goeie muziek staat weer aan.. WMR in den browser, koffie in den maag... Ik ben er klaar voor   voor wat? |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
dorst dorst dorst  |
|
my-angel
Oudgediende
Hallo ikke  Goed geslapen ? Muad, lekker * ruikt het aroma * |
|
nietmeer
|
Quote Theemonster: dorst dorst dorst  tankwagen |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Hans. Steen: Quote Ikke: Zo den goeie muziek staat weer aan.. WMR in den browser, koffie in den maag... Ik ben er klaar voor   voor wat? Den dag @my-angel: ja  Vraag maar aan Luna  |
|
RonHunter
Oud Moderator
 WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
Quote Theemonster: dorst dorst dorst  Infuus???????  Lees thee.Daar is geen emo voor. |
|
nietmeer
|
*Geeft aan Thee nog een grote kan extra dorstlessende thee* Smaakt voor geen meter, maar werkt wel...  |
|
my-angel
Oudgediende
LUNAAAAAAAAA Heeft Ikke goed geslapen ? @TheE, ook een kop zwarte bes thee ? |
|
Luna
Moderator
My-Angel, hij heeft goed geslapen ja  |
|
my-angel