|
nietmeer
|
@TheE: Je zit toch op die motor? zelfs dat gaat bij mij voorlopig niet lukken... Merk ik anders geloof ik niet zoveel van, of het staat me in ieder geval niet bij... |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
muad; ach, als ik later een motor heb en jou nog ken mag je wel een keerjte achterop hoor  |
|
nietmeer
|
ach mu als je zo wil ga je gang ik kort af wat ik af kort zal reden voor wezen lich bv |
|
nietmeer
|
@TheE: tegen die tijd hebben we denk ik allebij wel een motor  ooooh, ik ben toch zo slecht in negeren.... @Hans: Ignore betekend negeren.... En noem me nu maar gewoon Muad.... |
|
nietmeer
|
ik blijf gewoon mu zeggen |
|
van Maaren Actief lid WMRindex: 47 OTindex: 145 Wnplts: Tolbert S |
mag ik dan ook mee theemonster ?? hahaha |
|
nietmeer
|
maar hoe zet je een avator n |
|
nietmeer
|
|
|
Theetje
Oudgediende
muad; maaaar jij bent al ouder, jij zou nu al kunne beginnen met je rijbewijs, ik pas over een jaar, bovendien wil ik een zware motor, niet een lichte, dus zal ik eerst ook nog met een lichte moeten rijden  |
|
nietmeer
|
|
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
Vraag: Hoe kom ik aan een avatar? Antwoord: De avatars zijn op dit moment alleen nog beschikbaar voor degene met een wmrindex van 1000 of een OTindex van 2000. Wanneer je een WMR t-shirt besteld hebt kan je ook een avatar aanmaken.
ik kan dat dus nog nie |
|
nietmeer
|
@TheE: Ik ben wel ouder, maar ik heb geen geld... En ik wil ook een zware, maar daar kan ik geloof ik wel meteen mee beginnen... Quote Hans. Steen: ik blij regere wa? |
|
van Maaren Actief lid WMRindex: 47 OTindex: 145 Wnplts: Tolbert S |
Gefeliciteerd Hans  |
|
Theetje
Oudgediende
muad; ik heb het geld ook niet hoor... dat is wel **** ik wou dat ik het geld had, zodat ik in juni meteen kon beginnen met mijn rijbewijs voor de motor, en dan later een zware rijden, en ooit ook nog is een auto  |
|
nietmeer
|
ik doe het zoals het gaa daarom ben ik er ook vvaak een tijd niet omdat het niet gaat jkan je het nie acceteren zecht het een hoop over jez
|
|
nietmeer
|
*volgt Hans niet helemaal* Ik heb in m'n tijd als leraar heel wat slecht Nederlands onder ogen gehad, maar hier kan ik nou echt geen kaas van maken... Ik snap geen bal van wat je zegt....snap je nu... @TheE: Ik heb in ieder geval m'n auto rijbewijs  Ik hoop alleen dat ik niet zo lang doe over m'n motor bewijs.... |
|
Andreesie
Oudgediende
|
DPVDPVM heeft nu een avatar (oh nee, verkeerde topic  ) |
|
nietmeer
|
zo avater klaar
|
|
Andreesie
Oudgediende
|
cool, een nieuwe sherlock! no shit hay! |
|
nietmeer
|
even tot een mailtje omgebouwd, vond deze post toch niet gepast om over de wijde wereld te sturen, bij nader inzien
*Hans is weer van mijn ignore lijst gehaald wegens een ongelovelijke blunder van mijn kant....* |
|
Theetje
Oudgediende
heeft er iemand nog een kop thee voor mij? |
|
nietmeer
|
Doe mij er ook maar ene, kan ff geen koffie zien  |
|
Theetje
Oudgediende
zal ik dan maar even inschenken? Hier een kopje Kamille thee voor kpuc  en voor mezelf natuurlijk dropthee  |
|
Lananq Erelid WMRindex: 465 OTindex: 4.018 S |
Ik heb laatst en pakje "Nuits magiques" (Magic dreams) gekocht. Het was een grote hoop rare en enge kruiden waar nog nooit van is gehoord  Het smaakte wel apart... |
|
nietmeer
|
oeps, sorry, is ie nodig, is de barman er niet...  |
|