Kunst met je toetsenbord |
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
Goed ikkuh! kijk daar zijn die jonge honden voor. Die zoeken het wel weer uit! |
|
|
nietmeer
|
nou ja ik word gelijk weer een hond genoemd :cry:  (grapje hoor) |
|
|
nietmeer
|
die star wars met tekentjes is trouwens wel een hoop werk om te maken denk ik.. daar is die gast heel ze leven mee bezig geweest ...  maar wel leuk gedaan |
|
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
Het is dus de hele film StarWars. Ik vind het echt een knap stukje. |
|
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Quote laurenssie: (_|_)
Waar doet dat je aan dneken? Mijne is beter: (_,_) |
|
|
Sannetjuh
Senior lid
 WMRindex: 171 OTindex: 452
|
.......oooO............................... .......(....)......Oooo.................. ............(........(....).................. ............_).......)../................... ....................(_/..................... |
|
|
Enkie
Oudgediende
|
Volgens mij laat de helft alleen maar zijn kunsten van internetzoeken zien  |
|
|
Sannetjuh
Senior lid
|
____###########______________________________ ___##############___________________________ __################_________________________ _##################_________#######_______ __##################_____###########____ __##################___##############__ ___#################_################_ ____#################################_ ______###############################__ _______#############################__ ________###########################_____ __________########################_______ ___________######################_________ ____________###################____________ _____________################_______________ _______________#############_________________ ________________##########____________________ ________________#########______________________ _________________######________________________ __________________####__________________________ __________________###___________________________ ___________________#_____________________________ |
|
|
Sannetjuh
Senior lid
|
 coowl he...ik heb niet eens iets gedaan @Enkie totally right... |
|
|
Vivi Senior lid WMRindex: 203 OTindex: 1.523 Wnplts: Meerle, Be
|
TJONGE..sorry lukt niet  |
|
|
Sannetjuh
Senior lid
|
^^ _ o_0 |
|
|
heb ik Oud Moderator
 WMRindex: 1.801 OTindex: 1.045
|
Voor de liefhebber (toestemming van Kpuc   ) klik |
|
|
Enkie
Oudgediende
|
hahaha  |
|
|
Pluppel
Oudgediende
 WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Nearow, sorry hoor maar ik vond het een misvormd hondje  |
|
|
Erik Jan Senior lid WMRindex: 146 OTindex: 180 Wnplts: Elburg
|
[OO\[][]/OO] BMW voorkant Klik! |
|
|
Vivi Senior lid WMRindex: 203 OTindex: 1.523 Wnplts: Meerle, Be
|
@ NeaRow, dat is wel een hele aparte hond  |
|
|
herauthon Senior lid WMRindex: 125 OTindex: 201 S |
ik heb een beetje zitten experimenteren.. maar dat ik al een paar keer geen CRLN heb.. zal het wel inzakken als een afgekoelde kaas soufflé
|
|
|
Euke Junior lid WMRindex: 1 OTindex: 11 Wnplts: Apeldoorn S |
....______________________________________ ..../ ______/| | | | | | / / / ____/ .../ /_____ | | | | | |/ / / /____ ../ ______/ | | | | | |\ | / _____/. ./ /_____ | \_/ | | | \ | / /____ .. /_______/_____\___/___|_| \_\ /______/... Mag dit ook??  shhit hij staat er niet goed op  :cry: |
|
|
dandy
winnaar PW 06
 WMRindex: 202 OTindex: 1.935 S |
ik zie niet wat het is?  |
|
|
Euke Junior lid WMRindex: 1 OTindex: 11 Wnplts: Apeldoorn S |
..............|-----------| .........oooo.|.Toetoet!..| ..........oo..|___________| ........ _o__ ........|....| ........|.00.| ________|....|__________ \....................../ .\..................../. ..\__________________/.. Jeetje het komt er telens niet goed op... knake is dat (trouwens je kan niet met spaties werken of wel?  ) |
|
|
Sjaak
Moderator
 WMRindex: 21.592 OTindex: 56.644
|
Jammer genoeg is ons lettertype proportioneel, dus past zich de ingenomen breedte aan aan de breedte van het getypte teken. |
|
|
dandy
winnaar PW 06
 WMRindex: 202 OTindex: 1.935 S |
(Y) |
|
|