|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Wist je dat, als je met de Zita Systran vertaalmachine de zin "I thought you were gay" intoetst, en vertaald je dan: "Ik dacht dat u vrolijk was" krijgt?  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Gay betekent ook vrolijk  |
|
Thommy Erelid
|
Hier kun je dat uitproberen..  Luna, maar niet hoe ik het bedoelde in m'n songtest  |
|
Lananq Erelid WMRindex: 465 OTindex: 4.018 S |
Quote Luna: Gay betekent ook vrolijk  "I am gay today  "  |
|
Luna
Moderator
Lananq is gay  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
|
|
Quote Luna: Lananq is gay     Quote Theemonster: Quote Luna: Lananq is gay         8o ??????? Gelijk heb je!  |
|
Thommy Erelid
|
Brainflush//
-- There was a girl in my yard, Oh Yeah Slim and hot like hell, Oh Yeah Suddenly she took of my pants, Oh Yeah And she gave me a kiss, Oh Yeah She said: It's okay, I'll be fine, Oh Yeah... My mom walked by and said:
F*ck, are you kidding me, f*ck are you kidding me, f*ck are you kidding me, f*ck are you kidding me, I thought you were Gay.. -- |
|
Luna
Moderator
Quote Lananq: Quote Luna: Gay betekent ook vrolijk  "I am gay today  "  ^^ |
|
Quote Luna: ^^ Waar slaat dat nu weer op, twee ^'s?  |
|
Luna
Moderator
Zucht...smiley met zweetdruppel |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Quote Luna: Zucht...smiley met zweetdruppel doh op msn  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
Quote Thom: Hier kun je dat uitproberen..  als ik alleen gay inype komt er homsexueel, en gay parade is een vrolijke parade  |
|
Quote Luna: Zucht...smiley met zweetdruppel Die zie ik niet hoor, waar moet ik dat in herkennen?  |
|
Luna
Moderator
Quote Twaggy: Quote Luna: Zucht...smiley met zweetdruppel doh op msn  Ja, ik mis die hier echt  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
|
|
nietmeer
|
[k ga nu maar vbinnen zitten het wordt koud op het terras |
|
|
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Quote Hans. Steen: [k ga nu maar vbinnen zitten het wordt koud op het terras Ook al een laptop? Edit: Oh Heeeeeeeeeeeeeeeeee Ikke!  |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
Allo allo, Jemand da?  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Quote Puck: Quote Hans. Steen: [k ga nu maar vbinnen zitten het wordt koud op het terras Ook al een laptop?  ik wel, maar dan binnen op mijn hete zolder een LP opname over te zetten op computer  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Quote Andreesie: ..op mijn hete zolder.. Heet? Das knap, waar woon je?  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Quote my-angel: Allo allo, Jemand da?  Quote my-angel: Allo allo, Jemand da?  ja! ich bin da! ich bin nicht ein berliner! ich bin ein 'fries'(m'n ouders iig) als dir es nummt in Holl[a mit einer tr auema]ndisch |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Quote Puck: Quote Andreesie: ..op mijn hete zolder.. Heet? Das knap, waar woon je?  in NOORD-brabant, op een zolder, in een oud huis, zonder enige isolatie, het enigste is mijn dubbelglas dakraampjes in spouw gebouwde muren, en dubbelglas op de begane grond |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Halloo iedereen   .. *omhelst Ikke*, en gaat daarna op de bank zitten, met een kopje thee |
|