|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Cee-N-Cee: @Hoskeu, we moeten het gewoon gelaagd stapelen  op leeftijdscategorie Oeh... dan kan het nog interesant worden...   |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
@nono,  jij mag bij mij komen hoor  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Hoskeu: Quote Cee-N-Cee: @Hoskeu, we moeten het gewoon gelaagd stapelen  op leeftijdscategorie Oeh... dan kan het nog interesant worden...   Hoe moet ik dit nou opvatten   |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Welke leeftijden prop je bij elkaar C? |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Quote Cee-N-Cee: @nono,  jij mag bij mij komen hoor  Oeh, een ereplekje  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Cee-N-Cee: Quote Hoskeu: Quote Cee-N-Cee: @Hoskeu, we moeten het gewoon gelaagd stapelen  op leeftijdscategorie Oeh... dan kan het nog interesant worden...   Hoe moet ik dit nou opvatten   *Hoskeu kan even niet reageren... hij is even de profielen aan het nazoeken waar hij tussen/op/onder komt te liggen*  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Liz, nou, jaar voor jaar, zoals bij een boom, maar lovers en koppeltjes mogen bij elkaar blijven   |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
Hi Blend. Zin in een bruine paal?  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Liz87: Welke leeftijden prop je bij elkaar C? Nou ik zie het zo voor me... dat de onderste laag de oudsten worden... en dan zo steeds een laag wat jonger er op??... |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Quote Cee-N-Cee: Liz, nou, jaar voor jaar, zoals bij een boom, maar lovers en koppeltjes mogen bij elkaar blijven   Kan het ook op geboortedatum?   |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote LuckyMe: Hi Blend. Zin in een bruine paal?  Hmmm... ik krijg ineens toch minder zin in dat stapel idee...  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Mij maakt het allemaal niets uit, zolang ik maar bij cnc ben  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Liz87: Quote Cee-N-Cee: Liz, nou, jaar voor jaar, zoals bij een boom, maar lovers en koppeltjes mogen bij elkaar blijven   Kan het ook op geboortedatum?   Jij mag wel bij kriebel liggen als je dat bedoelt  Quote Hoskeu: Quote LuckyMe: Hi Blend. Zin in een bruine paal?  Hmmm... ik krijg ineens toch minder zin in dat stapel idee...  LM en blend mogen niet mee  |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Quote Liz87: Quote Cee-N-Cee: Liz, nou, jaar voor jaar, zoals bij een boom, maar lovers en koppeltjes mogen bij elkaar blijven   Kan het ook op geboortedatum?   Ik wou het net zeggen  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Kriebeltje: Quote Liz87: Quote Cee-N-Cee: Liz, nou, jaar voor jaar, zoals bij een boom, maar lovers en koppeltjes mogen bij elkaar blijven   Kan het ook op geboortedatum?   Ik wou het net zeggen  Dat is toch de bedoeling dacht ik??... |
|
Kriebeltje Erelid
|
Datum, niet jaar  |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
Quote Hoskeu: Quote LuckyMe: Hi Blend. Zin in een bruine paal?  Hmmm... ik krijg ineens toch minder zin in dat stapel idee...   Blend heeft het altijd over een lekkere bruine paal. Ik niet  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Kriebeltje: Datum, niet jaar  Oow zoow... ik dacht juist om het juridisch correct te houden met minder en meerder jarigen dat het juist op jaar gestapeld moest worden...  Lijkt mij persoonlijk ook het leukst...  |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
môgguh is er nog koffie? |
|
Kriebeltje Erelid
|
Quote Hoskeu: Quote Kriebeltje: Datum, niet jaar  Oow zoow... ik dacht juist om het juridisch correct te houden met minder en meerder jarigen dat het juist op jaar gestapeld moest worden...  Lijkt mij persoonlijk ook het leukst...  Uitzonderingen mogelijk?  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Moggu Twaggy, er is nog koffie  |
|
Hoskeu Erelid
|
@Kriebeltje... Nou als je graag naast mij wil liggen kunnen we een uitzondering maken hoor;)...  Of bedoelde je dat niet...  |
|
Kriebeltje Erelid
|
*Schenkt een koffie in voor Twags* @Hosk:  |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
|
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Jongens jongens, kunnen jullie die palen voor jullie houden  Het is nog gewoon koffie tijd  |
|