|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Bowlen, lang niet meer gedaan  |
|
nietmeer
|
Mwa, zal kijken of ik mijn record streepjes gooien kan verbeteren  (sta tot nu toe op 8 streepjes op een rij... of waren het er 10...) |
|
nietmeer
|
Ahja, voor mij was t ook 20 jaar geleden Kriebel, en t is net als fietsen, je verleert het nooit. Biertje? |
|
Kriebeltje Erelid
|
Lekker Puc  |
|
nietmeer
|
*Tapt een biertje voor Kriebeltje* 't is vast 12 uur geweest, een tijdzone verderop  |
|
Everzwijn Erelid WMRindex: 750 OTindex: 616 Wnplts: Apeldoorn
|
Ik doe ook mee met bowlen. Ik heb de vorige keer al moeten missen door ziekte, dus deze keer ga ik er zeker bij zijn. |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Muaddhib: *Tapt een biertje voor Kriebeltje* 't is vast 12 uur geweest, een tijdzone verderop  Als je even wacht... dan is het 11. 12uur... dat is toch ook goed??... |
|
Kriebeltje Erelid
|
Dankje Muad  |
|
nietmeer
|
Gezellie, hoe meer zielen, hoe meer vreugd @Hoskeu: het IS 11.12.... |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Muaddhib: Gezellie, hoe meer zielen, hoe meer vreugd @Hoskeu: het IS 11.12.... Mooi... doe mij maar een lekker koud glaasje gerstenat dan aub...  |
|
nietmeer
|
haha, komt er aan Hoskeu  *Tapt een grote Duitse van precies 6 graden voor Hoskeu* sorry... de HJ is ff op... dus we gaan ff over op het Duitse bier... |
|
Kriebeltje Erelid
|
Het is nu hier 11.12  Proost  |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
|
|
Hoskeu Erelid
|
@Muaddhib... Waar is die Jupiler gebleven op de tap??  ... |
|
Hoskeu Erelid
|
Tot later en succes op school Naaaaaaaaaoooooooomiiiiiiii...  |
|
nietmeer
|
Doei Naomi @Hoskeu: is al op.... Ik moet maar weer eens bier gaan bestellen, want dit is het laatste vat... Is wel de bitbürger  *Gaat een bestel formulier invullen* Wat willen jullie de komende 4 weken drinken? |
|
Kriebeltje Erelid
|
Bitte ein Bit  |
|
nietmeer
|
Die ja  En ik vind hier ook net een vaatje Warsteiner... |
|
Kriebeltje Erelid
|
Oeh, das ook goed te drinken  |
|
Hoskeu Erelid
|
Muaddhib... Nou... heb je een lekker wit biertje voor bij het warme weer van de komende weken??... Quote: Competentieontwikkelplan 1.4 20-04-2007 Cijfer:V  Eindelijk mijn propedeuse  ... |
|
nietmeer
|
@Hoskeu: die zal ik moeten bestellen... nog voorkeuren? En gefeliciteerd met je P  hm... laat ik maar weer eens aan het werk gaan... gel bijna klaar.... |
|
Kriebeltje Erelid
|
Hosk: dat wordt een rondje  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Goed bezig Hoskeu  Dat is rede voor bier  |
|
Hoskeu Erelid
|
Muaddhib... Is je haar-gel bijna droog... dan kan je aan je werk...  @Kriebel... Jah... goed idee!! *Hoskeu loopt naar de bel boven de bar...* *KLING KLONG KLING* BARMAN RONDJE VAN DE HOSKEU... SCHRIJF HET MAAR BIJ OP DE REKENING!!... (Als het er nog bijpast  ...)  |
|
nietmeer
|
@Blend: is er een rede voor bier nodig dan? *Tapt 2 meter bitbürgers en zet ze op de bar* *schrijft de meters op het 32ste velletje van Hoskeu's rekening* @Hoskeu: deze gel is een beetje giftig/carcinogeen om zomaar in je haar te smeren.... |
|