|
nietmeer
|
Joep kan ze wel aan, ouwe kaptein drietand pakt ze wel  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Kpuc: Of een flinke bouvier erbij nemen  Werkt wel... maarja... ik wil geen hond... moet je elke dag mee gaan lopen enzo... daarom wil ik juist vissen... die hoef je niet uit te laten... maken geen herrie... schijten niet in huis en knagen niet aan de bank... zijn niet in de rui dat alles onder het haar zit...  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Ik heb gewoon een stuk AAA geschut staan die de duitsers hier hebben achtergelaten, best geinig, dat flak  en die wolkjes veren |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Muaddhib: @Hoskeu: gewoon zoveel van die nepreigers om je vijvertje planten zodat ze er niet meer bij kunnen? Dat werkt wel... of een opgehoogde rand die te smal is om op te staan of een rand hogere planten... Wat helemaal goed werkt is zo een "scare crow" of hoe je dat schrijft... Dat is zo een sproeikop op een paaltje... kost een pleuri of 80... tuinslang er op... batterij er in... en zit een beweging sesor in... Gaat spuiten als er iets in de buurt komt... maar moet je wel ff uitzetten als je in de tuin gaat zitten...  Helpt ook goed tegen katten trouwens...  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
*Komt wéér zwijmelend binnen* |
|
nietmeer
|
*Zet een groot glas Cola voor Jannick's neus* Kom je een beetje bij de mensen, Jannick @Hoskeu: mwa... als het warm is.... |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Jannick: *Komt wéér zwijmelend binnen* *Hoskeu kan Jannick nog net bij zijn voet pakken voor hij wegzweeft in de wolken...* Hooi Jannick... gaat het goed??...  |
|
Jannick
Oudgediende
*Trapt Hoskeu weg* Zwijmelend.. Bedankt voor de cola...  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Hoskeu: Gaat spuiten als er iets in de buurt komt... maar moet je wel ff uitzetten als je in de tuin gaat zitten...  Helpt ook goed tegen katten trouwens...  Zou je denken?  Ik heb een herriesensor in onze tuin, vlakbij de schuur, als er een kat nabij komt gaat hij af en schrikt dat beest zich de pleuris  Die klote beesten kropen altijd op onze auto's... smeerboel |
|
nietmeer
|
ford Ka kopen! |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Heey zwijmelende Jannick  |
|
nietmeer
|
*Zwaait voor Jannicks ogen*
hello, contact, iemand thuis? |
|
Jannick
Oudgediende
Iemand, nee, twee, Anouk en ik, of tenminste, ik wou dat Anouk hier was.. *zwijmel*  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
*zwijmelt ook weg  * |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
@Jannick: zorg er gewoon voor dat je met je meissie in dezelfde klas zit   |
|
Jannick
Oudgediende
@Muad, ze zit in groep 8, ik in de derde klas..  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Cootje68: Anti katten middel! link Quote:
This video may contain content that is inappropriate for some users, as flagged by YouTube's user community.
To view this video, please verify you are 18 or older by logging in or signing up. Pardon??...  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
* Blert mee met de muziek  * |
|
nietmeer
|
hallootjes allemaal |
|
nietmeer
|
@Jannick: ehm..... beetje leeftijdsverschil? Hey Yfke  |
|
nietmeer
|
@Hoskeu: Je mag van Youtube pas kijken als je 18 jr of ouder bent... Snapte ik ook niet helemaal, maarja ik ben al meer als het dubbele, dus  |
|
Jannick
Oudgediende
Muad, 2,2 jaar, ze is een jaar blijven zitten.. |
|
Hoskeu Erelid
|
@Cootje... Oow vandaar dat ik dat niet mag zien van Youtube...  |
|
nietmeer