|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
@Blend nee, ben ik ook nooit geweest  Maar zij zijn al 2x bij ons op school geweest, alleen ze mochten nooit de les in  ( ongeveer 5 van hun school, en 9 van de onze  ) btw: misschien heeft Ikke ons gezien in de kantine, zo moeilijk waren we niet te herkennen  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Ik wens iedereen een prettige avond!!...  Ik ga lekker naar huis... op naar de kookstraf die mij daar tewachten staat...  Dag dag... tot morgen...  |
|
hugo456 Senior lid
 WMRindex: 115 OTindex: 1.326
|
dag Hoskeu, suc6 met koken
|
|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
@Hugo, ben jaloers! Ik  attractieparken, maar heb dr nooit genoeg geld voor  Edit: Doei hoskeu  ! |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
doeidoei Hoskeu  sterkte  |
|
hugo456 Senior lid
|
@ brie, das inderdaad een probleem  , het is dat ik pas net hier op site zit anders had ik je mee naar binnen genomen(park op), nu beetje te snel voor mensen die ik niet ken  |
|
Brie Erelid
|
@Hugo, wat niet is kan nog komen hahaha  nee hoor geintje  . Maar wel tof! |
|
hugo456 Senior lid
|
Park is nog tot oktober open   , is zowieso het leukst met haloween en new years eve  we shall see  |
|
Brie Erelid
|
Halloween in Walibi lijkt me idd wel tof  . Ben ook een x met Halloween in Disney geweest, zo tof! |
|
nietmeer
|
@Jannick, nee ik folder bij Interlanden... maar ik denk dat ik binnekort ga stoppen, ik begin t zat te worden  ik heb nu al weer n pauze ingelast(en dat na 20 min.!! en ik moetnog zo veel   ) |
|
hugo456 Senior lid
|
Enige probleem is dat meiden de targets zijn van de "monsters"  we gingen keer met een groep, 2 meiden 6 jongens, jongens nergens last van en meiden waren hele tijd pineut   , ook leuk dat ik een aantal van de monsters ken  "note" ben verslaafd aan walibi, heb 4 jaar pas eghad en nu ook alweer voor 4de jaar werknemer  "note" |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
@Yfke na 20 minuten  |
|
nietmeer
|
@alweerdood, ja, was uitgedroogd en had t zo warm, en ik moest gewoon weer naar WMR toe;)  |
|
Brie Erelid
|
@Hugo, is dat dan zó erg? Kan best wat hebben eigenlijk  . Yfke, verslaag   ? |
|
nietmeer
|
maar nu ga ik weer, anders kom ik nooit klaar  ik doe vanaaf ooknog wel wat(t wordt toch pas laat donker  ) |
|
hugo456 Senior lid
|
@Brie, dat zeiden die meiden ook  , maar als je dan door een doolhof loopt en er komen mensen met kettingzagen en bijlen op je af schrikken ze toch  |
|
nietmeer
|
doeiii  , latersss |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Quote Yfke: maar nu ga ik weer, anders kom ik nooit klaar  ik doe vanaaf ooknog wel wat(t wordt toch pas laat donker  ) je kunt beter aan een stuk lopen, van opstaan wordt je moe  |
|
Brie Erelid
|
@Hugo, ja oké. daarom vroeg ik ook hoe erg 't was  haha. Dan zou ik ook wel schrikken  |
|
hugo456 Senior lid
|
kga zo maar eens naa huis toe, eerst naar winkel dan eten koken, was draaien en computer maar weer aan, best zwaar op kamers  |
|
Brie Erelid
|
Lieve WMR-ers, ik moet weer gaan. Nog even gauw boodschapje doen! Doeg   |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Ik leef met je mee Hugo;) Maar jij gaat er al weer vandoor, ik zit nog vast tot half 6 - 6 uur  |
|
hugo456 Senior lid
|
doeg, spreek je later  , de erst natuurlijk ook  |
|
hugo456 Senior lid
|
@Blend, haha, sorry heb medelijden met je, komt vast wel goed  , ik moet morge weer om 8 uur beginnen  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Zit een beetje in het zelfde schuitje als jij;) Ik moet ook voor mezelf zorgen terwijl ik van 9 tot 6 werk  Maar ik leef nog steeds na een half jaar  dus gaat goed komen. Jij ook sterkte  |
|