|
hugo456 Senior lid
 WMRindex: 115 OTindex: 1.326
|
Is helemaal niks aan om dronken te worden, mij 1 x overkome en sinds dien doe ik rustig aan  |
|
macfreak Erelid
 WMRindex: 535 OTindex: 2.168 S |
jeetje het is hier wel erg veel rustiger geworden sinds ik een tijd niet online ben geweest... waar is iedereen?? |
|
nietmeer
|
hij is ook al wel eens dronken geweest, ging ie stiekem drank halen enzow(glukkig was ik daar nietbij,hij is al hyper van zichzelf, en hem dronken meemaken, liever niet  ) en we zijn een keer een drankwinkel uitgestuurd, omdat we te jong warenxD |
|
hugo456 Senior lid
|
i dunno know, ben pas kort actief op WMR, dus nog niet drukker gezien  |
|
macfreak Erelid
@hugo456: ik ben een aantal maandjes weg geweest en heb nu eindelijk weer de tijd om eens naar het cafe te gaan maar zo druk als het nu is was het 's nachts altijd... overdag was je meestal met een man of 7 |
|
hugo456 Senior lid
|
@Yfke al keer slechte ervaring meegemaakt dus, gewoon wachten met drinken tot je zin in hebt en nooit teveel drinken, is helemaal niet leuk |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote macfreak: hallo allemaal, ik ben weer terug van weggeweest  Lang niet gesproken  |
|
hugo456 Senior lid
|
@macfreak, oke  , nou welcome back  misschien komen ze nog |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Ik ben er wel, maar moet zo weg..  |
|
macfreak Erelid
hee, gelukkig weer wat meer bekenden @Ikke: idd erg lang geleden  LQ: ik heb je elk geval weer even gesproken  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Macfreak!!  waar was je al die tijd??  |
|
hugo456 Senior lid
|
Nou mensen ik ga ff pokeren, spreek jullie later wel weer |
|
macfreak Erelid
Quote ikky: Macfreak!!  waar was je al die tijd??  ikky  das een lang verhaal. eerst is er een dom voorvalletje geweest tussen mij een Voogeltje en toen heb ik voor een tijdje afstand gedaan van WMR en toen ik weer terug wou gaan kreeg ik heel veel drukte vanuit school dus ik had helemaal geen tijd meer... nu heb ik eindelijk weer tijd om jullie weer op te zoeken.. gelukkig ben ik weer terug |
|
macfreak Erelid
doei hugo  |
|
ikky
Oudgediende
|
@macfreak, ik heb je wel gemist hier hoor  Fijn dat je weer terug bent  |
|
macfreak Erelid
@ikky: ik heb jullie ook allemaal gemist... leuk dat ik meteen weer zo'n warm ontvangen word  ben blij dat ik eindelijk weer terug ben... heb ik tussendoor veel gemist??? |
|
ikky
Oudgediende
|
@macfreak, ja, best wel, er zijn heel veel nieuwe leden bijgekomen, die nogal actief zijn ..  Veel nieuwe ideeen, nieuwe topics, en binnenkort weer een wmr bowling  Kom je ook?? |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
*Yfke en hugo krijgen een brownie toegeswiept*
hier, VANGEN!! |
|
nietmeer
|
jaaa  lekker   *vangt nog net optijd* p.s. komt er ff iemand naar het Avonturen Rollenspel  |
|
macfreak Erelid
@ikky: srry het is al zo erg dat ik weekenden moet inplannen als ik naar sommige vrienden toe wil dus als ik eerst nog helemaal naar utrecht moet vliegen wordt dat hem niet denk ik... heel jammer... de vorige zou ik ook heen gaan maar toen zat ik met een proefwerkweek |
|
ikky
Oudgediende
|
@mac, jammer  Ik hoop dat je bij de bijeenkomst in de zomer wel kan  Zou gezellig zijn |
|
macfreak Erelid
@ikky: bijeenkomst in de zomer?? ik heb echt veel gemist |
|
ikky
Oudgediende
|
mac, moet je even bij suggesties kijken;) dan zie je veel dingen die je gemist hebt;) En er is ook een wedstrijd geweest, voor de leukste blog verkiezingen  |
|
macfreak Erelid
@ikky: verdorie... ik had veel eerder weer terug moeten komen... eerst maar eens kijken dan |
|
hugo456 Senior lid
|
Vangt heel erg laat een brownie, smaakt lekker  , hoezo verleizen bij poker  |
|