|
hugo456 Senior lid
 WMRindex: 115 OTindex: 1.326
|
liz, volgens mij loopt een neef van me daar op moment stage, maar weet niet zeker, iedergeval ergens in Afrika  |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
|
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Quote hugo456: liz, volgens mij loopt een neef van me daar op moment stage, maar weet niet zeker, iedergeval ergens in Afrika  Ik ga naar Johannesburg.. Het meest criminele dorp.. Dus dat word wat..  Krijg 24H bewaking Hihi.. Spannend  En ik ga m'n verjaardag daar vieren...  @ LM Goed idee;) |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Liz: staan daar zo 4 van die kleerkasten in zwart pak en 'n zonnebril om je heen  |
|
hugo456 Senior lid
|
liz, kan ook leuk zijn, kwas afgelopen herfst in Paramaribo, suriname, daar liep mijn zus stage in crimineelste wijk  , maar zal vast wel iets minder erg zijn geweest als Zuid-Afrika. Vind je het niet jammer dta je je verjaardag niet met je vrienden in Nederland kan vieren? |
|
Ikke
Oudgediende
|
|
nietmeer
|
Die boef is helemaal niet jarig Ikke, maar t wordt dus wel trakteren voor m morgen op de bowl  |
|
hugo456 Senior lid
|
@kpuc, helemaal mee eens  *grijpt elke kans voor tractatie aan*   |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Ikke: Liz: staan daar zo 4 van die kleerkasten in zwart pak en 'n zonnebril om je heen  Hahah... Beter van niet;) @ Hugo.. Ik ga m'n verjaardag ook wel hier vieren.. Alleen eerder dan dat ik jarig ben... Vind het wel jammer dat ik niet op andermans verjaardag kan zijn...!  |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Wie is er jarig?   We zullen allemaal je verjaardag missen, Liz  |
|
Ikke
Oudgediende
kpuc: haha  Er ligt nu 12 liter bitter lemon voor mij alleen klaar in den koelkast  |
|
nietmeer
|
Kriebeltje, LuckyMe wordt 50  |
|
Liz87 Erelid
|
@ Kriebeltje.. En ik zal die van jou missen    LuckyMe.. Happy Birthday to you!  ! |
|
hugo456 Senior lid
|
Wat heb ik toch weer egvarieerd werk, ze snappen hier niet eens hoe een fietszadel omlaag moet  |
|
|
Thanks allemaal, maar waar is mijn Abraham? |
|
hugo456 Senior lid
|
liz, hoe ga je btw geld ophalen in amsterdam dan?, ga je zingen of muziek maken ofzow;) |
|
Kriebeltje Erelid
|
Quote LuckyMe: Thanks allemaal, maar waar is mijn Abraham? Die staat voor in de tuin van het café  @ Liz, jammer...  |
|
hugo456 Senior lid
|
En de rust is wedergekeert in cafe den voogelvlucht |
|
Liz87 Erelid
|
Quote hugo456: liz, hoe ga je btw geld ophalen in amsterdam dan?, ga je zingen of muziek maken ofzow;) Dat misschien ook wel ja  En BRUIKBARE spullen verkopen.. En kids schminken en spelletjes doen enzo.. |
|
hugo456 Senior lid
|
liz gezellig;), dus jouw kraampje heeft bruikbaar spul  , zie je ook niet vaak op zulke markten  |
|
|
Aha, spelletjes... Een bord met een gat erin waar je je hoofd door kan steken en waar iedereen voor een euro eieren naar je hoofd kunnen gooien???  |
|
Jazzamataz Senior lid WMRindex: 455 OTindex: 252 Wnplts: Utrecht
|
Gekookte eieren  |
|
|
@jazz: Nee, rauwe natuurlijk. Die zijn veel moeilijker te mikken  |
|
Kriebeltje Erelid
|
Hardgekookte eieren  |
|
Liz87 Erelid
|
@ Hugo... Ja, we hebben echt spullen verzameld bij bedrijven, en we hadden nog spullen over van een veiling van 2 weken geleden.. Dus met een beetje geluk halen we wel wat op..  |
|