|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote ikky: @Jannick, oww dan maakt het niks uit kunnen we gewoon de hele tijd knuffelen en ik dan?  Quote ikky: MA, ik weet niet of ik aanstekelijk ben Er is maar 1 manier om daarachter te komen  zo kunne we er ook achter komen of ik nog besmettelijk ben met de pfeiffer  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Quote hugo456: ey liz Haai! Quote Kriebeltje: Quote Liz87: Tralalala.. Was ik weer  Heey lieverd  red je het nog een beetje daar?  Nou eigenlijk niet.. Maar de motivatie is ver ver ver te zoeken vandaag...  Quote my-angel: Ben je er weer liz  Uhuh... Ben erachter dat ik verslaafd ben  ;) |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
@liz, ik ook  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
|
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
|
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Ik ga volgende week afkicken...  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
|
|
my-angel
Oudgediende
|
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
|
|
hugo456 Senior lid
 WMRindex: 115 OTindex: 1.326
|
volgens mij gaat dat verslaafd zijn bij mij ook komen  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Kriebeltje: Ik ga volgende week afkicken...  heb nu al medelijden met je  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote my-angel: liz, ik ook  Gnagna  Quote Kriebeltje: Ik ga volgende week afkicken...  Ik over 45 dagen...  Quote hugo456: volgens mij gaat dat verslaafd zijn bij mij ook komen  Voor je het weet is het zo ver..;) |
|
ikky
Oudgediende
|
@Ikke, een surprise party voor onze duits lerares georganiseerd vanochtend  Toen ze de klas binnenkwam sprongen we tevoorschijn en ging ze gillen  Ik heb er een filmpje van gemaakt, ga hem straks op de pc zetten  |
|
Ikke
Oudgediende
|
|
hugo456 Senior lid
|
btw hoe gaat dat normaal op zon bowling, noem je iedereen bij zijn internet naam of echte naam  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote hugo456: btw hoe gaat dat normaal op zon bowling, noem je iedereen bij zijn internet naam of echte naam  Goede vraag  Geen idee..  |
|
Ikke
Oudgediende
Huh? Dubbelpost  |
|
ikky
Oudgediende
|
@Hugo, vorige keer toen ik er kwam noemde de 1 me gewoon Melissa, en sommigen anderen riepen iedere keer Ikky Maar ik denk dat ze me dit keer gewoon Melissa gaan noemen Tenminste, dat hoop ik  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
@Hugo, nickname bij sommige. |
|
hugo456 Senior lid
|
iedreeen 2 naambordjes 1 met internetnaam ander met echte naam  , zoiets deden ze laatst op een kaarttoernooi waarbij iedereen elkaar ook van internet kende  heb alleen geen zin om met naambordje op te gaan lopen  |
|
ikky
Oudgediende
|
@Hugo, er zijn geen naambordjes bij de bowling;) Je moet het gewoon maar zien te onthouden allemaal   |
|
my-angel
Oudgediende
@ikky, ik noem je wel melissa  en iedereen  Je mag me engel noemen, maar liever "Sander  " |
|
Theetje
Oudgediende
kom jij ook Hugo? @ikky; voor mij ben jij Melis, of mijn meisje  |
|
hugo456 Senior lid
|
@TheE, als goed is wel, moet alleen nog ff contact met ouders hebben of ze niks anders gepland hebben |
|
ikky
Oudgediende
|
@TheE,  Dat klinkt echt lief Denk alleen niet dat Blend er heel blij mee is dat jij mij ook jou meisje noemt Maar die is er toch niet, dus ga je gang  |
|