|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Lijkt mij niets, Zuid-amerika. Als ik af en toe het journaal mag geloven is het daar soms niet al te best gestelt. Ik wil als ik ooit de kans krijg in de verenigde staten gaan wonen, of ergens op een warm eiland hehe Het land is wel heel mooi, trouwens. Brazilie  |
|
de Mexicaan
Oudgediende
 WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
VS lijkt mij dan weer niets. Ook wel mooi maar ik heb het niet zo op de Amerikanen. Ik zou hier ook niet mijn hele leven willen wonen trouwens. Misschien wel ooit in Mexico. De streek waar mijn vriendin vandaan komt is ook mooi, en ook veilig. En altijd mooi weer (behalve af en toe een orkaan  ) |
|
Everzwijn Erelid WMRindex: 750 OTindex: 616 Wnplts: Apeldoorn
|
goeie nacht mensen, wat doen jullie zo laat nog op? |
|
de Mexicaan
Oudgediende
|
Het is hier nog niet zo laat... Goeienacht! |
|
|
gewoon effe checke, hoe laat is het daar ongeveer? Rond de zeven of acht uur in de avond? |
|
de Mexicaan
Oudgediende
|
nee hoor. het is hier 5 uur vroeger dan in Nederland. |
|
|
oh, zat ik er maar een urrtje of drie naast.  |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Woei, ik wou dat het hier nog maar half elf was  |
|
de Mexicaan
Oudgediende
|
Tja Enkie, ìk zit hier nog met recht van spreken. Jij zou allang op èèn oor moeten liggen  Maar gezellig dat je er nog bent hoor!!!! |
|
Enkie
Oudgediende
|
Tja dan moet je bij Joey zijn, niet bij mij  Ik vind het ook niet erg, alleen hadden er wat mij betreft nog wel wat meer mensen mogen zijn  |
|
de Mexicaan
Oudgediende
|
inderdaad, er gebeurt niet echt veel meer de laatste tijd zo 's nachts. Dat café de Nachtvlucht had toch wel wat. Maar ja, dan heb je wel wat nacht-spammers nodig. |
|
|
Ach, het is gewoon zo dat mensen goed moeten slapen willen ze van mij kunnen winnen met bowlen. Grapje  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Tja die tijd hebben we voorgoed achter ons gelaten, om het maar even dramatisch te zeggen  nee ik vind het echt jammer.. maarja, niks aan te doen. |
|
de Mexicaan
Oudgediende
|
Everzwijn, jij bent dus alvast een handicap aan het accepteren dat je zo laat nog op bent? |
|
de Mexicaan
Oudgediende
|
Tja Enkie, dat is de consequentie van de drukte op de site. Aan de ene kant leuk, maar aan de andere kant raak je ook iets kwijt. |
|
|
Mexicaan, ik heb een baantje bij McDonald's en onze baas vind het nodig om op vrijdag en zaterdag open te blijven tot 2 uur 's nachts. Daarna nog opruimen en dus pas om drie uur thuis.
En ja, ik accepteer dat ik misschien in het nadeel ben bij het bowlen. Maar als ik eerlijk ben kom ik toch voor de gezelligheid. Ik win wel graag, maar dat is een bij-effect van sport. |
|
de Mexicaan
Oudgediende
|
Ik ben de vorige keer geweest, vond het erg leuk. Hoe kan de Mac nou maar tot 2 uur openblijven, dan kan je dus niets meer eten als je om 4 uur de kroeg uit wordt geveegd.... Trouwens, leuk weetje, de Mac wordt hier uitgesproken als: Mekkie-donalds. Hilarisch! |
|
|
weet je wat het is, onze Mac ligt nou niet bepaald in het centrum. Sterker nog, onze mac ligt aan de snelweg. Het loopt wel aardig door in de late uurtjes, maar tot vier uur open blijven zou ongelooflijk veel verlies opleveren. De kroegtijgers rollen niet bij ons naar binnen, zover komen ze niet eens.
Maar het is al vier uur, dus ik ga ook maar eens pitten. Moet morgen wel om half tien op volgens de planning.
Welterusten! |
|
Mmore
Administrator
|
Quote Enkie: Tja dan moet je bij Joey zijn, niet bij mij  Ik vind het ook niet erg, alleen hadden er wat mij betreft nog wel wat meer mensen mogen zijn  Geef mij maar de schuld  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Deed ik toch  en terecht  |
|
Mmore
Administrator
|
Nou ik hier nog door jou hoor anders was ik lekker aan 't gamen  |
|
de Mexicaan
Oudgediende
|
Gamen lijkt me lang niet zo interessant als met je vriendin spammen/praten/kletsen/vul maar in |
|
Enkie
Oudgediende
|
Echt niet, als jij gewoon was gaan gamen had ik allang weg kunnen gaan  |
|
Mmore
Administrator
|
Moet ik gaan gamen dan?  |
|
Mmore
Administrator
|
Quote De Mexicaan: Gamen lijkt me lang niet zo interessant als met je vriendin spammen/praten/kletsen/vul maar in Pokeren!  |
|