|
Lananq Erelid WMRindex: 465 OTindex: 4.018 S |
En in mijn spaarpot zit 210 Hongaarse forint, daar kom ik ook niet ver mee. Maar ik denk dat ik maar eens wegga. |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Kun je doen  en het is al zo saai.. |
|
Ik ga niet slapen, ik ga wat schrijven denk ik. Het is veel te warm om te gaan slapen. |
|
Enkie
Oudgediende
|
Ja dat is zo  wat schrijf je? |
|
de Mexicaan
Oudgediende
 WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Ik ga ook niet naar de bowling. Een retourtje kost minstens 800 euro. |
|
Verhalen. Proza. Hallo Mexicaan  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Haha Mexicaan  een echte WMR-fan laat zich door niks tegenhouden  |
|
de Mexicaan
Oudgediende
|
De vorige keer was ik er dan ook wél bij! |
|
Ik vind dat toch wel van genoeg waardering blijken  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Quote de Mexicaan: De vorige keer was ik er dan ook wél bij! Oh  ik heb niks gezegd  |
|
de Mexicaan
Oudgediende
|
Dank je Lananq! Enkie: geen commentaar graag van iemand die om de hoek woont  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Welke hoek waar  oh die daar, tussen de koeien. Nou, ik heb het ook niet makkelijk hoor, kan nog niet eens bij een station op 20 km afstand komen  |
|
de Mexicaan
Oudgediende
|
mhm, vooruit dan maar. Maar ik moet toch nog even kwijt dat zelfs het vliegveld dat hier in de stad ligt al 35km rijden is. |
|
Enkie
Oudgediende
|
Wees blij dat je in de stad woont  haha nee, dat is best wel erg, 35 km  |
|
de Mexicaan
Oudgediende
|
18 miljoen mensen in één stad. En hiervoor woonde ik in Mexico City: 22 miljoen mensen... |
|
Enkie
Oudgediende
|
wtf  dat is gewoon niet voor te stellen. Haha en dan zit ik hier in een durpie met 2500 mensen  |
|
de Mexicaan
Oudgediende
|
Ik ben best een stadsmens, maar dit is inderdaad wel heel veel. Mijn ouders wonen ook in een dorp (wel iets groter dan het jouwe) en dat is ook wel leuk. Vooral als kind of als je kinderen hebt. |
|
Enkie
Oudgediende
|
Randstad vind ik altijd nog de beste plaats  Niet al te stil en eenzaam en wel alle voorzieningen en uitgaansmogelijkheden bij de hand. Midden in de stad vind ik dan ook weer niks. Maargoed, in elke stad is wel een rustig deel. Zit je echt in de drukte of een beetje aan de rand? |
|
de Mexicaan
Oudgediende
|
Ik woon wel echt in de stad, maar in een goed gedeelte. Je hebt hier heel veel 'favela's', oftewel krottewijken. De mensen leven daar onder slechte omstandigheden en het is er bepaald niet veilig. Je kunt een foto van het uitzicht dat ik heb vanuit mijn appartement zien op mijn wmr-blog (ik woon op de 18e verdieping). |
|
Enkie
Oudgediende
|
Staat dat er al lang? Heb het nog nooit gezien  echt supermooi  |
|
de Mexicaan
Oudgediende
|
Leuk he? Staat er al een paar maanden. In een van mijn posts staat ook een link naar foto's van het carnaval. |
|
Redirect
Erelid
 WMRindex: 1.114 OTindex: 431
|
Inderdaad mooi uitzicht, maar volgens mij verdwijnd dat langzaam door de nieuwe gebouwen? |
|
de Mexicaan
Oudgediende
|
Valt mee, want in de wijk voor ons gebouw mag niet omhoog gebouwd worden. De foto is richting het noord-oosten genomen. De gebouwen links in de verte op de achtergrond zijn het centrum, dus het noorden van de stad kan je nog niet eens zien. |
|
Enkie
Oudgediende
|
Oh echt mooi daar  ik ga de andere foto's ook es bekijken. |
|
de Mexicaan
Oudgediende
|
Dank je. Het is een prachtig land, helaas is het droevig gesteld met de veiligheid in de steden. |
|