|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
*Knapt na de 9 biertjes een beetje op... |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
hijs niet in gesprek, hij werkt @Blend; Anders...   |
|
|
@TheE: Jammer dat hij overdag niet meer hier is...Nu moet ik alleen door de kelders spitten... |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
*Gaat Anna en LuckyMe knuffelen* |
|
Theetje
Oudgediende
hmmhmm jammer he? vind ik ook wel.. nu moet ik hem de hele dag missen.. |
|
|
Thanks Jannick.  terug voor jou |
|
Jannick
Oudgediende
Dankje LM, gaat ie nu weer een beetje?  |
|
|
@Jannick: Ja gaat weer wat beter nu. Heb al een paar biertjes naar binnen gewerkt... |
|
Jannick
Oudgediende
Hmmm... Is in ieder geval beter dan dat ene Olaf gaat blowen..  Maar goed, nu maar hopen dat je je nog beter voelt wanneer 't bier op is..  |
|
|
@Jannick: Blowen is zooooo ongezond. Je verliest alle realiteit uit het oog. Ik zal nooit en te nimmer een joint opsteken. Ik hoop dat je het zelf ook niet gaat doen. Biertje is niet zo slecht. En ik hoop ook dat ik me straks nog goed voel... |
|
Jannick
Oudgediende
Ik rook niet, ik drink niet, maar heb wel "bier" als stopwoordje..  een stuk of 5 joints opsteken waar iedereen bij is is echt niet normaal.. |
|
de Mexicaan
Oudgediende
 WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Biertje is niet zo slecht, maar teveel is ook niet zo goed. Dat is vaak zo trouwens met 'teveel'. |
|
|
@Jannick: Je bent ook nog een beetje 'jong' om al lekker een biertje te pakken....Blijf uit de buurt van joints.... |
|
Jazzamataz Senior lid WMRindex: 455 OTindex: 252 Wnplts: Utrecht
|
Quote LuckyMe: @Jannick: Blowen is zooooo ongezond. Je verliest alle realiteit uit het oog. Ik zal nooit en te nimmer een joint opsteken. Ik hoop dat je het zelf ook niet gaat doen. Biertje is niet zo slecht. En ik hoop ook dat ik me straks nog goed voel... Wetenschappelijk bewezen dat bier schadelijker is dan soft drugs. Bier is alleen algemeen geaccepteerd en een joint niet. Iedereen moet doen waar die zin in heeft. |
|
|
@Jazzamataz: Beide is ongezond. blowen is zeker niet gezond. Mensen die blowen (vooral jongeren) krijgen vaak psychische problemen, waanbeelden etc. Een probleem. dit gaat nooit meer over!! Maar je hebt gelijk. Iedereen moet doen wat ie niet laten kan. |
|
Jannick
Oudgediende
Ugh, ik haat bier, het stinkt  |
|
Theetje
Oudgediende
Bier is lekker  |
|
|
@LM, Pshychise problemen ontstaan echt niet alleen door een joint, vaak is er dan meer aan de hand. Als je puur kijkt naar de schade die beide kunnen aanrichten (bv hersencellen die afsterven en nooit meer terugkomen) is een joint toch echt minder slecht. |
|
Jannick
Oudgediende
Oke, we gaan allemaal aan de cola  |
|
|
Cola is ook lekker |
|
|
Ach, we hoeven het niet met elkaar eens te zijn Jazz...Ik denk er gewoon anders over. @Jannick: Je moet niet aan bier ruiken, maar het opdrinken... |
|
|
LM, maar goed ook al die verschillende meningen, zou een saaie boel worden anders. |
|
Theetje
Oudgediende
Er zitten mensen in mijn klas (5 havo) die gewoon verslaafd zijn aan joints.. die moeten er iedere dag minstens 1 roken... die krijgen afkickverschijnselen als ze 4 dagen niet blowen... |
|
|
Quote Theemonster: Er zitten mensen in mijn klas (5 havo) die gewoon verslaafd zijn aan joints.. die moeten er iedere dag minstens 1 roken... die krijgen afkickverschijnselen als ze 4 dagen niet blowen... Ik kan dit niet beamen, ik heb zelf altijd geblowd (een jaar of 10) en heb dit nooit ervaren, het is meer een gewenning dan een verslaving. Het vervelende is dat je inderdaad zo dood als een pier wordt als je het iedere dag doet. |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Hallo iedereen  |
|