|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Quote Giovanni: Quote Muaddhib: @Giovanni: telt afstuderen ook?   , veel succces.  Ja wat jij zegt  Succes  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Quote Theemonster: @Naaoomii... jaaaa, 16 mei, das over 14 dagen  Jehp dan ben ik jarig  , en dan komt Ikke bij mij op m'n verjaardag  en My Angel ook  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
waaaaaarom jullie pas 21 mei en 18 juni?  |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Queeentje, oooh gefeliciteerd!  Jammer dat ik dan niet voor je kan komen zingen  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Theemonster: waaaaaarom jullie pas 21 mei en 18 juni?  Dat weet ik niet  Ik heb van 21 mei tot en met 30 mei ofzoiets, elke dag één, en op één dag twee..  |
|
Theetje
Oudgediende
muhahhahaha   ik heb er 6 verdeeld over 14 dagen  Havo rules  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Jij hebt gewoon hetzelfde met dubbel zoveel tijd *Vervloekt mijn school* Ohhh maar dan ben ik er eerder vanaf  Eehm ofzoiets  |
|
nietmeer
|
@TheE: Ik moet 1 juni m'n verslag inleveren, en dan moet ik op 28 juni (sorry, typvaud net...) m'n presentatie (20 min+10 min vragen stellen) houden voor een speciale commissie die dan mij 4 cijfers gaat geven en dus zegt of ik deze studie met succes heb afgerond (ik maak liever 5 examens talen op 1 dag, dan die ene presentatie) |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Ik heb gewoon geen examen  , maar wel zo'n verdomde toetsweek  .. met van die enge handelingsdelen die nog moeten gemaakt worden  |
|
nietmeer
|
@TheE & Naomi: ehm... wacht ff... zijn alle examens niet gewoon landelijk? dus zouden jullie niet op dezelfde dag dezelfde examens moeten hebben? (als jullie hetzelfde niveau doen...) |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
*noteert alle gegevens mbt de scholen van LQ, Naaoomii, Muaddhib en Thee... |
|
nietmeer
|
@LM: zijn er nog dingen die je niet opschrijft? |
|
Theetje
Oudgediende
@Naaoomii; ik begin 16 mei met nederlands, heb in de week erna Scheikunde, natuurkunde, Biologie en daarna ergens Engels en 30 mei heb ik wiskunde en dan ben ik klaar  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
@LM-En wat ga je daar mee doen? |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Little Queen: Ik heb gewoon geen examen  , maar wel zo'n verdomde toetsweek  .. met van die enge handelingsdelen die nog moeten gemaakt worden  Dat zei je al  @ Muadd, ik doe vmbo, en Thee zei volgens mij net havo  @ LM, doe dat eens  |
|
nietmeer
|
@TheE: Dat ziet er uit als een pretpakket  (voor mij dan...) @Naomi: ah, vandaar.... |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Noom? leef je nog een beetje op msn  .. of ben je zo geschrokken van mij  OMG, mn moeder zet keihard de muziek aan en staat er ook nog heel lelijk bij te dansen  |
|
Theetje
Oudgediende
@muad; ik zie wel erg op tegen wiskunde en natuurkunde   |
|
|
*noteert: Thee houdt niet van Wis en Nat |
|
nietmeer
|
LQ: wat voor muziek? @TheE: net de vakken waar moeilijk voor te leren valt... maar het gaat wel lukken joh  |
|
Theetje
Oudgediende
muad; hmm, ik weet het, maar ik heb totaal geen gevoel voor natuurkunde.. en daar moet ik een 6 voor halen.. en voor wiskunde en 5.. |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ Muad, vage muziek op radio twee.. terwijl ik Andy Mckee net had aangezet op mn pc  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote LuckyMe: *noteert: Thee houdt niet van Wis en Nat ik hou onwijs van wiskunde!! en natuurkunde is ook leuk! alleen zo moeilijk... |
|
|
*schrapt in zijn aantekeningen notities over Thee... |
|
nietmeer
|
LQ: kan slechter.... @TheE: Dat moet toch wel te doen zijn? |
|