|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Quote Alev: Ik ben veels te lui om zoiets te doen.   |
|
Supermeid01 Erelid
 WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
Nee, nee, nee ik bedoelde over iets anders naar Alev.  *knabbelt aan een mueslireep* |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Ulysses Junior lid WMRindex: 0 OTindex: 29 Wnplts: Zeewolde S |
Café den Voogelvlucht nummer 109... Wat schiet de boel toch op als je eens 2 jaar de andere kant op kijkt  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Welkom in het café Ulysses  |
|
't Is fijn om terug te zijn, kokkie  Doet de naam "Odysseus" nog belletjes rinkelen?  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Het gulden vlies?  |
|
Bijna goed  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Cyclops?  |
|
Degene die dat beestje in z'n oog porde ja  Tevens de nickname van een lid dat zo'n 2 jaar geleden spoorloos verdween  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 2 jaar terug.....  Mag ik mijn harpoen terug?  Of steekt ie nog steeds in je kont?  |
|
Denk dat ik 'm nog wel ergens op zolder heb liggen.  Jij bent in ieder geval niet veranderd, nog steeds gerechten als avatar en een gestoorde OT-index  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
De inhoud lijkt ook altijd in rook op te gaan. Hoe doet het dat toch? |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Tegenwoordig gaat dat gemakkelijker, hoeft het alleen nog maar vlakbij het beeldscherm te houden om het te laten ontbranden.  |
|
Tja, je bent 'n hot topic of je bent het niet  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Het beeldscherm geeft zoveel hitte af.  |
|
Quote @WMR-kok:  Er zijn vele avatars er doorheen gegaan de laatste 2 jaar.  En een hele hoop forumposts  Maar niet eens zo heel veel Café's  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Dit jaar is het erg rustig in het café.  Voogeltje gaat verlies draaien met de bar als er niet genoeg klanten komen.  |
|
Dat was een paar jaar geleden toch niet in te denken  Toen mocht je blij zijn als je niet ondergespamd werd, maar nu...  Moet ik soms nieuw leven in dit forum schoppen?  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Maar je mag blij zijn, Voogeltje geeft een rondje aan iedere herintreder.  De bezetting is ver veranderd, een hoop nieuwe leden, en oude leden die verdwijnen.  Ook Kpuc is weg.  |
|
Gratis drank wordt altijd gewaardeerd  Heb jij trouwens enig idee of ik m'n oude account nog af kan stoffen? Dat ding is ondertussen zo hard weggeroest op zolder dat de server hier 'm niet meer kan vinden  |
|
WMR-kok
Oudgediende
op oude naam inloggen, en dan het wachtwoord naar je laten zenden als je het wachtwoord vergeten bent.  Dan moet je email adres niet veranderd zijn.  |
|
Kpuc weg? Nooooos  Den Kpuc was altijd zeer goed te onderscheiden met zijnen scherpe commentaar ende kanttekeningen  En de site zegt dat 'ie de gebruiker niet kan vinden dus dat gaat 'm niet worden nie  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Ontvang je de nieuwsbrief via je oude account?  Ik heb wel je oude account gevonden. Odysseus |
|