|
nietmeer
|
@DoccieDraaiorgel: Ik kan jou niet vinden op Twitter.  Oh, wacht. Je Twitternaam is anders dan jij hebt opgegeven als naam.  |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
 WMRindex: 151 OTindex: 5.767 S |
|
|
nietmeer
|
|
|
DoccieDraaiorgel Erelid
Alev: Vind ik gewoon grappig om te zien   Die bussen reden zoooo lekker  Nou zijn ze (misschien op 1 of 2 na) allemaal gesloopd Lolz: "Dieseldampen kunnen kanker veroorzaken" Ik: "Maar die uitlaatgassen van dieselbussen ruiken zo lekker!"   |
|
nietmeer
|
Ze ruiken ook zo lekker.  Behalve in een portiek. |
|
MIADIA Oudgediende
 WMRindex: 5.551 OTindex: 6.526
|
Alev: groot portiek heb je dan als daar een bus in past |
|
nietmeer
|
@MIADIA: Ik woon naast de eindhalte van de bussen. Die staan daar allemaal dus de geur komt makkelijk de portiek in.  |
|
MIADIA Oudgediende
 WMRindex: 5.551 OTindex: 6.526
|
Alev: ah lekker dan is dat bij je nieuwe of oude huis |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
Alev: Heb je wel eens achter zo eentje gelopen? Die ruiken het lekkerste! Deze zijn écht niet te harden.  Hoeveel bussen stoppen daar wel niet  |
|
nietmeer
|
@DoccieDraaiorgel: Ik heb alleen Veolia en HTM bussen hier in Den Haag.  Hier stopt om elke 5 minuten ongeveer 2 bussen. @MIADIA: Mijn oude huis. De nieuwe zit tegenover een station. Ik vind het wel fijn. Het klinkt lekker.  |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
|
|
nietmeer
|
@DoccieDraaiorgel: Quote: Ik begin bij het zien van deze video te twijfelen aan mijn videokaart, maar als ik zie hoe vloeiend mijn muis naar het kruisje gaat, ben ik weer blij.  |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
@Jannick Quote Alev: @DoccieDraaiorgel: Quote: Ik begin bij het zien van deze video te twijfelen aan mijn videokaart, maar als ik zie hoe vloeiend mijn muis naar het kruisje gaat, ben ik weer blij.  Foei Jannick! Maar het klopt wel  Oh, en BTW, het voelt raar om Jannick tegen iemand anders te zeggen  |
|
nietmeer
|
|
|
DoccieDraaiorgel Erelid
|
|
Toasty Senior lid
 WMRindex: 514 OTindex: 580
|
Goedemiddaag! Allen! |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
|
|
beste-spellen Senior lid WMRindex: 11 OTindex: 270 S |
@DoccieDraaiorgel: Wow, flash website  Ziet er niet uit op half scherm De oude BBA-bussen roken ook altijd zo lekker  Alev: al 6 tweets en 3 likes    |
|
nietmeer
|
|
|
DoccieDraaiorgel Erelid
@beste-spellen: Ja, maar de D-DO B95A (DAF - Den Oudsten B95 Alliance, red.) zat het lekkerste. . Als passagier   Alev: Maar hoe weet jij dat  En ten minste 1 tweet is er geen   |
|
beste-spellen Senior lid WMRindex: 11 OTindex: 270 S |
Alev: Sssssssssssssssst |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
|
|
nietmeer
|
|
|