Koninginnedag! |
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Hoezee! Hoezee! Hoezee! Leven de koningin! (Hiermee werd ik wakker gemaakt  ) (Stomme papa  ) |
|
de Mexicaan
Oudgediende
 WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
En, wat ga je doen vandaag? Ik niet veel (het is hier géén koninginnedag). |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Niks. Ik vind koningginedag geen fuck aan. Veel te druk, veel te lawaaiig. Overal rotzooi, dronken mensen. Het enige positieve is een vrije dag. |
|
B!$M@RCK Lid WMRindex: 49 OTindex: 3 Wnplts: Nederland
|
Ik werd wakker met het wilhelmus bij ons op het plein  dus: LANG LEVE DE KONINGIN EN DE KONINKLIJKE FAMILIE!! |
|
Loempia finalist MPPV 06 WMRindex: 415 OTindex: 2.528
|
Who cares? Het gaat toch alleen maar om het eten en drinken? |
|
pfft Erelid
 WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
Quote Giovanni: Niks. Ik vind koningginedag geen fuck aan. Veel te druk, veel te lawaaiig. Overal rotzooi, dronken mensen. Het enige positieve is een vrije dag. Om dronken mensen kun je lachen  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Je kan niet altijd om dronken mensen lachen, soms zijn ze echt heel vervelend;) |
|
pfft Erelid
 WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
Quote ikky: Je kan niet altijd om dronken mensen lachen, soms zijn ze echt heel vervelend;) dan geef je ze gwoon een opdonder ofzo,maar ik ken een heel leuk verhaal.... |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
ik heb vandaag 65 euro veridend met rommelmarkt  samen met me vader, en de winst haddne wein 2en gedaan, dus intotaal 130 euro winst! |
|
nietmeer
|
Werd vannochtend wakker gemaakt door de HeerOuten.. een soort dorpsomroepers die aankondigen dat het koninginnendag is en dat je vandaag niet mag werken...
Daarna de hele dag gewerkt en s'avonds computeren en met de hondjes lopen |
|
sjatter
Oudgediende
 WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
We lopen langs die rommel, geintresseerd te kijken wat ze nog durven te verkopen. Zie ik een kabeltje liggen, zo'n universele stroomkabel. Dus ik vraag aan die man wat het kost. Zeg hij tegen mij 0,50 cent maar je moet wel die steengrill ook meenemen.   |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik ben nog aan het bijkomen van K-Dag  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Quote sjatter: We lopen langs die rommel, geintresseerd te kijken wat ze nog durven te verkopen. Zie ik een kabeltje liggen, zo'n universele stroomkabel. Dus ik vraag aan die man wat het kost. Zeg hij tegen mij 0,50 cent maar je moet wel die steengrill ook meenemen.   was zeker niet in Veldhoven? anders had mijn vader dat heel goed hebben gedaan... en Luna: veel te veel bier gehad?  |
|
Luna
Moderator
Ik drink geen bier  |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Luna drinkt geen bier  |
|
newfy Senior lid WMRindex: 70 OTindex: 889 Wnplts: Raamsdonks S |
Oef  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
|
|
Luna
Moderator
Ik heb me ook helemaal niet misdragen deze K-Dag   |
|
Twaggy Oudgediende
|
*kuch**kuch* |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Luna: Ik drink geen bier  Spiritus dan  96% is wel vol genoeg voor jou, of niet?  |
|
newfy Senior lid WMRindex: 70 OTindex: 889 Wnplts: Raamsdonks S |
Quote Luna: Ik heb me ook helemaal niet misdragen deze K-Dag   Wat heb je allemaal uitgevreten dan?  |
|
Luna
Moderator
Quote Luna: Ik drink geen bier  Quote Twaggy: Luna drinkt geen bier  Bijna tegelijk  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
haar vriend? |
|
Twaggy Oudgediende
|
tjah 1 is altijd eerder Edit Luna: Nou was jij eerder  |
|