Red Japie |
Loempia finalist MPPV 06 WMRindex: 415 OTindex: 2.528
|
Quote Kreepmaster: Pas op of we eten jou op, Loempia..  Sorry  maar ik krijg wel trek |
|
nietmeer
|
Kreepmaster dat zei ik ook al  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Daarom ben ik het ook met je eens..  |
|
Tsjalaboem Senior lid WMRindex: 258 OTindex: 115 Wnplts: BELGIË S |
Dat konijn zal toch al ver uitgehongerd zijn dus dit kan mss helpen... Konijntje |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
JAP bevrijd - School kinderen opgelucht, inclusief de REDJAP clan.. |
|
Jannick
Oudgediende
Het is Japie.. En hij zit er nog.. :cry: |
|
Vivi Senior lid WMRindex: 203 OTindex: 1.523 Wnplts: Meerle, Be
|
Heb je een foto van Japie? |
|
barrels2301 Senior lid WMRindex: 56 OTindex: 940 Wnplts: Zwijndrech
|
Kan je hem niet gewoon ontvoeren Kreepmaster? |
|
Jannick
Oudgediende
Nee, valt wel op als je een konijn in je tas vervoert.. :cry: |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Heeft japie haren? |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
ik neem aan middelbare? als je moet gymen doe dan je gymspullen in je kluisje en zet japie in je tas, beetje ruimte over laten en japie kan van zijn vrijheid genieten...  als je nog op de basisschool zit dan moet je wat anders verzinnen;) |
|
Jannick
Oudgediende
|
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
aghh het is wel een lief konijn zeg.. |
|
laurenssie winnaar PW 06 WMRindex: 495 OTindex: 1.166 Wnplts: Zwijndrech
|
Ik wil helpen! Welke school? Welk lokaal? Waar? Hoe laat is de school uit a.s. vrijdag? |
|
Jannick
Oudgediende
Kan dat privé? Check je mail..  |
|
Jannick
Oudgediende
Hij is lief.. :H |
|
nietmeer
|
ahh die is lief (Hoe kan Luna hier nou niet op reageren !!) |
|
Jannick
Oudgediende
Luna.. Reageer.. :cry:
Help mee.. als je in de buurt van Aalten woont.. ^^ |
|
nietmeer
|
Luna is niet online vandaag en morgen, maar dat zal niet lang duren, die kan niet zonder internot langer dan drie dagen  |
|
Jannick
Oudgediende
Nee,,  Woont er nog iemand in de achterhoek? =D |
|
laurenssie winnaar PW 06 WMRindex: 495 OTindex: 1.166 Wnplts: Zwijndrech
|
Ik WEET wat! 1. Scheer al zijn haren af. 2. Maak een hanekam tussen zijn oren. 3. Laat hem 3 keer kraaien. 4. Iedereen denkt dat het een gemuteerde haan. 5. Je mag hem meenemen. Offtopic: aanvulling loempia: 6. Haal een mes uit de schuur=D 7. Snij het konijn in reepjes. 8. Braad het konijn in de oven. 9. Kreepmaster vraagt: Waar is japie? 10. Je zegt: hier is tie! 11. Je laat kreepmaster een schaal zien met 5 reepjes konijn!
KONIJN Wat heb je nodig? 6 stuks tomaten 5 stuks courgettes 4 stuks aubergines 2 stuks paprika's, groene 2 stuks paprika's, rode 4 stuks uien 3 teentjes knoflook 2 dl. olijfolie 1 stuk bouquet garni Zout Peper Bereidingswijze Snijd het konijn volgens zijn geledingen in stukken, en bak deze aan op een hoog vuur in de helft van de olijfolie. Als ze bruin zijn, het vlees uit de pan nemen en apart leggen. Snijd de uien en de paprika's en fruit ze in een stoofpan op een hoog vuur in de rest van de olijfolie. De aubergines en de courgettes schoonwassen en in schijven snijden. Wanneer ze goed gefruit zijn, de uien en de paprika's uit de pan halen, en vervangen door de aubergines en de courgetteschijven. Dan de uien en de paprika's weer in de pan leggen en vervolgens de stukken konijn. De tomaten 30 seconden in kokend water dompelen zodat het vel er gemakkelijk af gaat, schoonmaken en in stukken snijden. Deze in de pan doen met de knoflook, het bouquet garni, het zout en de peper. De deksel op de pan doen en 60 minuten laten sudderen op een laag vuur. Het bouquet garni eruit nemen en opdienen. |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
ik heb hem liever aan het spit en tijdens het braden telkens bestrijken met een lekker marinade  |
|
Jannick
Oudgediende
F*ck off Loempia..  Wie helpt mij?  |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
 ik help wel hem te bevrijden  anders kan die natuurlijk niet aan het spit btw het slachten en opeten wil ik ook wel doen  |
|
Jannick
Oudgediende
Waar woon je?  |
|