|
WortelKwadraat Erelid
 WMRindex: 261 OTindex: 3.117
|
Nog een beetje leven hier ? |
|
nietmeer
|
Oh, shit. Je kunt wél verder spelen als je de league hebt gewonnen. |
|
benja34 Erelid
 WMRindex: 161 OTindex: 1.832
|
Alev: wat dacht je dan? dat kan altijd  |
|
nietmeer
|
WortelKwadraat, wortel....waar gaat dat eindigen?  |
|
WortelKwadraat Erelid
 WMRindex: 261 OTindex: 3.117
|
Vailan: geen idee |
|
Roxichu Erelid
 WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
Nee, ik ben dood. Zie je dat niet? |
|
nietmeer
|
Geen idee. Ik was terug in mijn kamer en was van "noooooo it ends!" Maar ik heb al mijn pikmins nog. :> Wat kun je dan gaan doen in Ruby? |
|
benja34 Erelid
|
Alev: rayquaza en latios vangen en je pokedex voltooien @Roxichu: wanneer is de begrafenis?  |
|
Roxichu Erelid
|
Alev: Je kan ook gaan breeden... Sleuk c: @benja34: Ik laat 't je weten als de tijd daar is  |
|
nietmeer
|
Ik geef niks om mijn Pikmindex. Stomme prof Birch, you're not the boss of me!
Breeden... Maar wat breeden? Ik wil die groene slangdraak wel hebben. Maar Latias is te gai. |
|
benja34 Erelid
|
Alev: latias is bij sapphire, latios is bij ruby. @Roxichu: houd me op de hoogte  |
|
Roxichu Erelid
|
Fucking Eevee. Evolve into a Sylveon already, bitch. |
|
nietmeer
|
Hmm korn maar eens downloaden  |
|
Roxichu Erelid
|
Ohya  Thanks for the reminder. |
|
nietmeer
|
np! |
|
nietmeer
|
Latias is latios. Zelfde bullshit. |
|
nietmeer
|
Vailan: ehm... bij een gemixte @naam? Ik zie het altijd meteen als hij er weer is, want zijn naam komt ook in mijn naam. Lang geleden dat hij er was, trouwens. |
|
allone Oudgediende
 WMRindex: 52.929 OTindex: 95.367
|
Quote Vailan: WortelKwadraat, wortel....waar gaat dat eindigen?  hutspot? |
|
Roxichu Erelid
|
|
|
nietmeer
|
@allone:  De voorplanting van Wortels vindt wel bijna kwadratisch plaats... Maar dan nog is Wortelkwadraat meer een rekensom. |
|
allone Oudgediende
|
wortel: "Wortelkwadraat meer een rekensom" vandaar die hutspot: dat zijn een heleboel wortels in het kwadraat  trouwens, was dat een foutje of expres? die voor-planting van wortels is ook geweldig  . Laatste edit 24-10-2013 20:20 |
|
nietmeer
|
@allone: Nou, er hoeven maar een paar winterpenen in hoor, winterpenen zijn heel groot. Heleboel in het kwadraat  Is dat helegroteboel?  En hutspot moet met winterpeen. Nee, er moest voorTplanting staan. Wat zou voor-planting zijn? Laatste edit 24-10-2013 20:21 |
|
allone Oudgediende
|
wortel: gelukkig dat ze voor-geplant worden, dan heb je de hele winter wat  voor-planten: [I]het van te voren planten [II]het in voren planten [III]het aan de voorkant planten [IV]het van te voren plannen Laatste edit 24-10-2013 20:25 |
|
nietmeer
|
@allone: Ehm, wie plant er nou een wortel in de winter? Dan vriezen al die pasgeplante wortels stuk? |
|
allone Oudgediende
|
wortel: er zijn speciale wintergroentes, een winterwortel lijkt me ook zoiets (vanwege de naam of zo  ) |
|