|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
@ brie, ik ben standaard op vrijdag vrij  |
|
nietmeer
|
@Brie: Ik werk gemiddeld 15 tot 20 uur per week en heb al 4 dagen gewerkt, dus m'n weekend is gisterenavond om negen uur begonnen  Zondag pas weer beginnen! Maar troost je... Ik ben fulltime mama, dus echt vrij ben ik nooit!  |
|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
@Loek Lekker  vanaf vanmiddag heb ik een jaar en 3 maanden 'vakantie'. Eerst echt vakantie (met bijbaantje) Dan operatie en dan kan ik ff nix Dan fysio elke dag en weer bijbaantje Maar geen school @Cootje, haha dat zegt m'n moeder ook altijd  , daarom probeer ik d'r vaak te helpen.. meestal met kleine dingetjes, dat ze thuis komt en dan is de kamer al gestofzuigd of de vaatwasser al leeg  |
|
Loek
Oudgediende
|
wat voor operatie moet je ondergaan? |
|
Brie Erelid
|
Voorstekruisbandoperatie (lekker woord voor galgje  ) |
|
Loek
Oudgediende
|
in je knieën? krijg je van die superlelijke littekens van.. da's wel balen |
|
Brie Erelid
|
Jup m'n rechterknie.. ik heb d'r al littekens, want in mn meniscus zat ook een scheurtje en dat hebben ze in februari geopereerd  |
|
nietmeer
|
 Brie  Ik hoop dat Teun ook zo behulpzaam wordt! Op dit moment lijkt het iedere keer een soort atoomproef als hij gespeeld heeft  |
|
Loek
Oudgediende
|
ik ga maar eens ontbijten, heb flinke honger nu, tot later allemaal, en brie als ik je niet meer spreek, heel veel succes!! en je weet het, je kunt het!!   |
|
Brie Erelid
|
Haha, dat was bij mij en m'n broertje ook altijd zo hoor  . Zondagochtend mochten we nooit voor 6 uur tv kijken ja ik was een vroege vogel, toen ik nog klein was dus daarom gingen we maar bij elkaar in de kamer spelen.. de grond was serieus níet meer te zien. Na de 100e x had mn ma gezegd dat we het maar zelf op moesten ruimen  |
|
nietmeer
|
 Laters Loek! Eet smakelijk  |
|
Brie Erelid
|
Dankje wel loek  ! Eetsmakelijk  |
|
nietmeer
|
@Brie: Opruimen doet hij nog niet echt, eerder verplaatsen  Maarja met twee jaar mag je nog niet veel verwachten!  |
|
Brie Erelid
|
@Cootje, haha nee dat zou niet helemaal fair zijn ik was een jaartje of 5/6 toen m'n ma zei dat we zelf de zooi maar op moesten ruimen. uiteindelijk deed ze het daarna zelf nog een x, want dan vond ze dat we het niet goed hadden opgeruimd aaah, die goeie ouwe tijd |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Hahaha, dat helpt dus niet  Mijn moeder heeft een keer de helft van mijn lego in de prullenbak gegooid omdat ik het niet wou opruimen  Met tranen in mijn ogen heb ik het er weer uit geplukt (er zaten gelukkig verder alleen papiertjes in) Effectief was het wel..  Oh ja... hoi |
|
Brie Erelid
|
hahaha hooiii CnC  Ja, dan bedenk je je de volgende keer wel 2x voordat je niet opruimt  |
|
nietmeer
|
Thee, ga jij eens vlot naar het station, er wacht iemand op je  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Ik heb het haar nog tijden kwalijk genomen  Hoe oud was ik 7 jaar ofzo  |
|
nietmeer
|
Môgge C&C  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote Kpuc: Thee, ga jij eens vlot naar het station, er wacht iemand op je  de trein gaat pas om 11 uur  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Please, please forgive me but I won't be home again |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
|
|
Brie Erelid
|
Hahaha, dat had ik met een jurkje. Ik was er helemaal verliefd op en toen had m'n moeder 'm te heet gewassen.. was gekrompen en ik kon 'm niet meer aan. Bóós dat ik was! Had ik mezelf voorgenomen om d'r nóóit meer lief te vinden, maar ja.. mn mams is wel een lieverd, dus dat hield ik niet lang vol  |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
mogguh |
|
nietmeer
|
 Kpuc & Twaggy  |
|