|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
@ lm, aldi had toch laptops in de aanbieding? of de Lidl ook al? |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
lidl heeft ze ook  uit testen is gebleken dat z van de lidl beter zijn  |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
@Loek: de LIDL gisteren een aanbieiding begonnen met een laptop met AMD Turion X2 proc. etc. |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Toch koop ik mijn laptop niet bij de Aldi of de Lidl. Jezus Twaggy wat maak jij een lange dagen zeg. |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote LuckyMe: @Loek: de LIDL gisteren een aanbieiding begonnen met een laptop met AMD Turion X2 proc. etc. yups alleen zijn de com[puters bij ons al op we hebben nog wel de laptop |
|
Loek
Oudgediende
|
klik deze is van de aldi, ken iemand die um heeft gekocht |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote Giovanni: Toch koop ik mijn laptop niet bij de Aldi of de Lidl. Jezus Twaggy wat maak jij een lange dagen zeg. beste service hoor standaard 3 jaar garantie en als er iets kapot aan is komt er zelfs een monteur uit duitsland |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Oh ja  dat wist ik niet. Zou dat bij de Aldi ook zo zijn? |
|
nietmeer
|
Heb van m'n schoonzus gehoord dat er bij de Aldi ook een goede service en garantie is op die dingen...  |
|
|
Quote Giovanni: Toch koop ik mijn laptop niet bij de Aldi of de Lidl. Jezus Twaggy wat maak jij een lange dagen zeg. Heb mijn huidige laptop bij de LIDL gekocht. Moet zeggen, perfecte service (niet nodig gehad, maar goed) en zeer veel software erbij. Alles zeer compleet. Beter dan bij DELL en consorten... |
|
|
Quote Cootje68: Heb van m'n schoonzus gehoord dat er bij de Aldi ook een goede service en garantie is op die dingen...  Klopt, maar een vriend van mij had een probleem met zijn laptop en moest hem opsturen. Reparatie duurde 6 weken. Had al die tijd geen laptop. Maar na reparatie absoluut geen problemen meer me gehad. Dus de garantie van Aldi en LIDL zijn wat dat betreft beter dan van de computerboer op de hoek denk ik. |
|
|
Quote Loek: klik deze is van de aldi, ken iemand die um heeft gekocht Van de LIDL is vergelijkbaar... |
|
Twaggy Oudgediende
|
@ LM klopt de software pakketten zijn echt uitgebreid.
draai zelf ook op een lidl computer
me ram was kapotO_o kwam er en monteur ui duislaner ee nieuwe inzetten. wa de enige waarvoor die kwam dus hij daarna terug naar duitsland |
|
|
@Twaggy: Misschien moest hij nog meer service verrichten in NL... |
|
Loek
Oudgediende
|
ik denk dat ik een Acer koop als deze naar de *peep* is, moet hem zeer intensief gebruiken, dus denk dat ik dan maar aan merk vast hou.. |
|
Twaggy Oudgediende
|
@ LM nop hij ging terug naar duitsland want hij vroeg nog hij het makkelijkste weer op de snelweg die kant op kon |
|
|
@Loek: Je hoeft je echt niet te schamen voor een LIDL of ALDI laptop. Je moet alleen wachten totdat hij weer in de aanbieding is. Dat is de enige downside van ALDI en LIDL.... |
|
Loek
Oudgediende
|
@ lm ik schaam me nergens voor, me beeldscherm komt bij de appie vandaan  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
@LM-Maar als die dingen goed verkopen, dan zullen ze wel gauw weer in de aanbieding zijn toch? |
|
Twaggy Oudgediende
|
beeldscherm is een acer  computer is Targa |
|
Loek
Oudgediende
|
laptop = fujitsu siemens beeldscherm = BenQ 2de systeem is volledig compaq |
|
nietmeer
|
Wij hebben sinds twee jaar een Dell; nog geen problemen gehad  |
|
|
Quote Giovanni: LM-Maar als die dingen goed verkopen, dan zullen ze wel gauw weer in de aanbieding zijn toch? Meestal 2x per jaar aanbieding. Dus je moet altijd snel zijn. |
|
Loek
Oudgediende
|
me zus heeft en dell maar die heb ik al een x helemaal opnieuw geïnstalleed |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Targa, nooit van gehoord  Laptop is een Compaq Presario V4000 gekocht bij BCC. Juli vorig jaar, nog geen problemen gehad. |
|