|
hugo456 Senior lid
 WMRindex: 115 OTindex: 1.326
|
Hey mensen heeft iemand 10 liter koffie extra sterk voor me?, ben als sinds half 7 op en ging aps half 5 slape  dus 2 uur geslape vannacht, moest nog vanochtend vanuit leeuwarden in deventer zien te komen voor 9 uur at stage  |
|
Runalf Senior lid WMRindex: 62 OTindex: 848 Wnplts: Middelburg
|
10 liter koffie  Dat zijn heel veel senseo-tjes  |
|
hugo456 Senior lid
|
@Runalf kan ik dnek ik wel gebruike, val hier half in slaap at stage  |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
beetje hw maken en vanaaf sax spelen hoi tom mooie instelling Kpuc hoi hugo, sorry geen koffie hier  |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
@Hugotip:koop een grote pot aanmaakkoffie van D.E. en doe 3 a 4 keer de voorgeschreven hoeveelheid poeder in je beker.. it works for me!  [moet erwel bij vermelden dat ik een ervaren cafeinejunk ben, dus als je een gartaanval krijgt, bij het lezen van deze verklaring stel je me automatisch schadevrij] |
|
hugo456 Senior lid
|
@Loek, balen @tom, kan goed plan zijn, maar ga wel gewoon met mond onder koffieapperaat hier hange ofzow  |
|
ToMxlr
Erelid
|
brand je bek niet!  |
|
|
Ik wou net zeggen  als je blaren in je mond wil, moet je het zo doen  |
|
nietmeer
|
Hmm, dat spul wat er uit een senseobak loopt is toch al lauw.. |
|
|
 Trouwens, waarom staan bij die google-ads op het forum steeds advertenties van schaamlipverkleining? Ik heb ze niet eens..  |
|
Loek
Oudgediende
|
senseo is zowieso lauw.. |
|
|
Maar je weet niet of ze een senseo hebben op zn stageadres  misschien wel zon groot apparaat  |
|
ToMxlr
Erelid
|
@Hugo hebben julie trouwens geen nescafe-machine op je stage? @kpuc das mooi! wees er zuinig op, want ik heb soms wel wat "kruiden" nodig 'to see the bright side' |
|
hugo456 Senior lid
|
iedereen, blaren maakt niks uit, voel toch niks van  , en we hebben een hele grote kast staan als koffieapperaat |
|
ToMxlr
Erelid
|
ik zal je een ding zeggen over sterke koffie: \de AH perla expresso bonen koffie is de beste die in nederland voor een redelijke prijs te kopen is |
|
nietmeer
|
Tom, die kruiderij is wel fijn, maar zonder is t ook zonnig. Wat niet wil zeggen dak er vies van ben, maar zo lukt t ook wel  |
|
|
Ik houd niet zo van koffie, heel soms als het word aangeboden..  |
|
ToMxlr
Erelid
|
kpuc, meestal ook niet, maar sosm, als het regent en ik weer alleen achter m'n pc zit, kan ik we wat hulp gebruiken |
|
ToMxlr
Erelid
|
las trouwens net even dat gedoe over die atvartars.. wat kost nou minder, al die maanden op i-net om die 1000index te halen, of eenmalig 10 euro te dokken? |
|
nietmeer
|
Quote ToM_xlr: las trouwens net even dat gedoe over die atvartars.. wat kost nou minder, al die maanden op i-net om die 1000index te halen, of eenmalig 10 euro te dokken? Ligt aan jezelf  |
|
Loek
Oudgediende
|
hulp is toch altijd welkom  |
|
ToMxlr
Erelid
|
@kootje nou, ik l*l gewoon rust een eind weg, dus over een jaartje heb ik de offtopic-index van 2000 wel |
|
Loek
Oudgediende
|
Quote ToM_xlr: las trouwens net even dat gedoe over die atvartars.. wat kost nou minder, al die maanden op i-net om die 1000index te halen, of eenmalig 10 euro te dokken? 2 weken om 2000 te halen |
|
|
Je OTindex moest nog 1000 zijn voor een avatar? |
|
ToMxlr
Erelid
|
mja, maar ik heb op dit moment een geliliteerd toegang tot i-net(ouders...) |
|