|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
@ yfke, gaat nog sneller als je geen leven hebt.. |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
|
|
hugo456 Senior lid
 WMRindex: 115 OTindex: 1.326
|
@Loek ik heb geen leven, maar gaat nog niet zo snel @yfke ziek zijn werkt best goed ja, maar meestal ga ik dan gamen  |
|
Loek
Oudgediende
|
@ yfke, uhmz verder niet zo veel vrienden, spreek bijna alleen maar mensen online, of op school |
|
nietmeer
|
@Hugo, maar leuk is het niet...Ik ben al ongeveer 2 weken ziek, vorige week soort griep, nu een oorontsteking, het ging gisteren best goed, vandaag doet ie weer zeer de hele tijd..  |
|
nietmeer
|
@Loek, Join the club...Ik heb dat ook.. En op school spreek ik eigenlijk niemand, alleen via de computer en op de muziekvereniging...De muziekvereniging is wel heel leuk  maar mn leven verder is ook zeer kut... |
|
hugo456 Senior lid
 WMRindex: 115 OTindex: 1.326
|
yfke balen zeg ik hou ook niet van ziek zijn, maar soms is een dagje wel lekker  |
|
Loek
Oudgediende
|
@ yfke, owja mijn muziekvereniging is ook heel leuk  |
|
nietmeer
|
@Hugo, ligt er aan wat, maar soms vind ik het ook wel "fijn"  |
|
nietmeer
|
@Loek, wat speel jij dan?(of wist ik dat al??  ) |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
@hugo-Sorry, Kaptain Jack Sparrow  |
|
Loek
Oudgediende
|
weet niet volgens mij weet alleen gothic dat, maar die heb ik al tijdje niet gezien hierow ik speel Altsax en Bariton sax
en jij dan yf? |
|
nietmeer
|
@Loek, Wist ik volgens mij wel  Mijn zusje speelt ook Altsax, ik dwarsfluit en verder mijn moeder nog fagot, piano, dwarsfluit en blokfluit en mijn pa klarinet Op mijn muziekvereniging hebben we het SO(studieorkest, daar speel ik nu nog bij  ) het HA(harmonieorkest/eerste orkest/grote orkest, das mijn doel!  ) en het MPE(Mallet en percussion ensemble, oftewel, slagwerk) op het studieorkest zitten veel mensen van rond mijn leeftijd, dus dat maakt het extra leuk  Owjah, ik heb ook nog ff piano gespeeld |
|
Loek
Oudgediende
|
ok lache mijn zus speel ook dwarsfluit, in de band waar is speel is het niveau niet zo super hoog, speel al heel lang in groot orkest, ook nog in studie, maar da's om de studenten te ondersteunen |
|
nietmeer
|
Ik vind het MPE ook lollig, daar zitten veel mensen(jongens  ) van rond de 20, en sommige die kennen mij, half of goed zeg maar. En sinds ik mee heb gedaan met het voorjaarsconcert(ik speel er nog niet zo lang namelijk) ga ik elke keer helpen met het opruimen van de spullen van het MPE, en dan lopen sommige jongens daar nogal gek te doen met mij, soms lijkt het net flirten  . Ze zijn daar ook knettergek, maar wel super aardig  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Zo, dadelijk weer lekker werken, hopelijk hangt er weer 'n sfeer zoals gisteren  |
|
nietmeer
|
Hoihoi Ikke   |
|
Loek
Oudgediende
|
jongens lopen vaak te flirten yf, maar moet zeggen dat je er wel leuk uitziet  |
|
nietmeer
|
dankje loek  |
|
Loek
Oudgediende
|
geen dank hoor! |
|
Itchy
Senior lid
 WMRindex: 487 OTindex: 878 S |
|
|
Loek
Oudgediende
|
heey itchy |
|
Loek
Oudgediende
|
nou itchy, volgens mij heb je iedereen weggejaagd |
|
Itchy
Senior lid
 WMRindex: 487 OTindex: 878 S |
zo loek, jij hebt de afgelopen tijd flink op wmr gezeten in ruim een week 1254 op je ot index |
|