|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
@Ikke, altijd leuk  Kunnen ze ook nog een beetje lesgeven?  |
|
nietmeer
|
@ikky: Moet dat dan  Goedemorgen samen  Koffie? Ja lekker! |
|
ikky
Oudgediende
|
@Cootje, bij natuurkunde lijkt het me best handig ja;)  |
|
nietmeer
|
Nah, is toch allemaal formules die je in je hoofd moet stampen? Of denk ik dan aan het verkeerde vak  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
@ikky: eentje wel, de andere niet  Gelukkig heb ik de eerste  |
|
ikky
Oudgediende
|
@Cootje, Je moet die formules ook wel kunnen toepassen;) En ik hoor echt heel veel geklaag over hoe moeilijk natuurkunde is op school.. Dus een goede uitleg lijkt me best handig @Ikke, das wel beter  Natuurkunde lijkt me echt een kl*te vak  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Cootje68: Nah, is toch allemaal formules die je in je hoofd moet stampen? Of denk ik dan aan het verkeerde vak  De formules staan bij ons boven 't proefwerk en in de binas, maar dat helpt je verder niet  Je moet weten waar ze voor dienen  |
|
nietmeer
|
Ja, als je het zo bekijkt... Geen wonder dat ik een 4 gemiddeld had (vroeger)  Maarre... ben er weer vandoor! Veel plezier vandaag  |
|
ikky
Oudgediende
|
Doeii Cootje @Ikke, ik ga er ook vandoor, douchen en dan naar school;) Fijne dag allebei!! |
|
Ikke
Oudgediende
|
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Doei mensen..  |
|
nietmeer
|
 Doei Jannick  |
|
Erik Senior lid
 WMRindex: 777 OTindex: 339
|
Doei  |
|
nietmeer
|
 Doei Erik  Wel eenzaam hier  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Neeeeee  M'n kat (Puck) heeft weer een aanval gehad.. Dat is nu al de derde keer, terwijl ze pas 3 is!  |
|
Guusjee Senior lid WMRindex: 114 OTindex: 429 Wnplts: Delft S |
Goooooeeeeeeeeiemorgen!  |
|
Erik Senior lid
 WMRindex: 777 OTindex: 339
|
Ja eenzaam he  |
|
Puck Oudgediende
|
Hoi  |
|
nietmeer
|
Quote Puck: Neeeeee  M'n kat (Puck) heeft weer een aanval gehad.. Dat is nu al de derde keer, terwijl ze pas 3 is!  Wat voor een aanval??? G'morgen trouwens! |
|
@Puck; dat van je kat is echt niet leuk..  |
|
nietmeer
|
Ehm, volgens mij is Puck er weer vandoor EDIT: En ik ga ook weer |
|
Dan ben ik weer zo eenzaam..  Doei  |
|
Puck Oudgediende
|
Sorry, ik was ff blogjes aan het lezen.. Maar ik ben er weer  En weet je.. Ze heeft het nu al een hele tijd niet meer gehad, en nu ineens weer  Als m'n ouders vanmiddag thuiskomen dan moeten ze maar naar de dierenarts  |
|
En dan?  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Cootje68: Quote Puck: Neeeeee  M'n kat (Puck) heeft weer een aanval gehad.. Dat is nu al de derde keer, terwijl ze pas 3 is!  Wat voor een aanval??? G'morgen trouwens! Dat ze zo heen en weer gaat shaken, dr kopje trilt en heeft een afwijking naar links, ze kan niet goed meer lopen.. Het duurt allemaal niet zo lang gelukkig, maar toch is het niet leuk Edit: Ik ben zo terug, ik ga ff m'n haar doen enzo  |
|