|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Hoe verzin je het  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@HoskeuWeet je hoe laat het is? Foei  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Blend: @HoskeuWeet je hoe laat het is? Foei  Ja... het is 10.00uur EDIT: Moet Heraux zijn vingerplanten ook geen redbull voeren...  |
|
Blend
Oud Moderator
@HoskeuDan moet jij er niet bovenop zitten  |
|
Hoskeu Erelid
|
@Blend... Reorganisatie bij WMR??... Je hebt ineens een andere funcie??... Bij ons in het bedrijf doen ze dat ook... dan heven ze een functie op... gooien ze de mensen die ze kwijtwillen er uit en krijgen de mensen die mogen blijven net een iets andere funcite naam met de zelfde functie omschrijving en een salaris van een loonschaal of twee lager...  |
|
Martijn1994 Senior lid WMRindex: 287 OTindex: 1.366 Wnplts: Wnplts S |
Hoi  |
|
nietmeer
|
Half elf, mwahh, een opkikkertje gaat er wel in, doet u mij maar een rooie stier met vodka  |
|
Blend
Oud Moderator
@HoskeuJa, dit staat interessanter;) De pers draait mijn naamkaartjes uit, wat ziet het er weer mooi uit  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Ik moet wat zinnigs gaan doen maar de definitie heeft een stroom-storing opgelopen - het referentie kader zit in een file - en het werk-profiel ligt met gebroken been in het zoekenhuis..
|
|
Blend
Oud Moderator
@herauxKortom, beentjes omhoog en een kop koffie in de hand is op dit moment de status  |
|
Hoskeu Erelid
|
@Blend... Kan je er geen "Moderating manager Forum" ofzo van laten maken... en bij Kpuc... "General manager Moderating"...  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
mooi, even wat voedsel inslag en dan hup.. met derde been.. euh.. whoops
referentie kader even ophalen breekbeen kader met rolstoel snaaien en hup.. gestroomlijnde definitie herstarten |
|
nietmeer
|
Oehh, mag ik dan wel een bedrijfsfiets uitkiezen? |
|
Blend
Oud Moderator
@HoskeuZat zelf te denken aan "Personal Forum Adviser"  Kpuc Een bakfiets  |
|
Hoskeu Erelid
|
Kpuc... Een leasefiets van de zaak??... Wel goed de zakelijke en prive kilometers bijhouden dan...  |
|
nietmeer
|
Blend, ik hoop dan toch wel op zo'n moderne TNT baklavafiets  |
|
Blend
Oud Moderator
|
|
Hoskeu Erelid
|
@Blend... "Blend... Your personal guru...  " (oownee... die "  " doet het niet op een kaartje...  ) |
|
nietmeer
|
Oeii, dat zijn ze ja, al is ie pimpelpaars met een gouden randje, als er maar een bak met hulpmotor opzit  |
|
Blend
Oud Moderator
Zal ik je anders zo door Utrecht fietsen Kpuc??  |
|
nietmeer
|
Als er maar een bbq bijzit  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Blend: Zal ik je anders zo door Utrecht fietsen Kpuc??  Fietstaxiebedrijf Blend... (zonder grappen... ik zie ze hier in Dordt wel eens in de stad staan... van die fiets taxi lui...  ) |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Kpuc: Als er maar een bbq bijzit  hehehehe... Wil je een loempiakraam met trapaandrijving??... |
|
nietmeer
|
Die zijn zeer goed Hoskeu  |
|
Blend
Oud Moderator
@HoskeuIn Utrecht wordt je ook meerdere keren voor je sokken gereden door zo'n bakfiets. Allemaal moeders/vaders met kindjes vooruit. Maar klinkt goed, met koelboxje en bbq-tje erin  |
|