|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@HoskeuIk doelde nog even op de 'gewone' bakfiets  Maar idd, als je met die rijdende tap gaat is dat wel lastig. Aan de andere kant, hij is aan de binnenkant open  dus... |
|
nietmeer
|
Hmm, toch eens Edd China mailen of hij niet een leuke V8 er kan inbouwen  |
|
Blend
Oud Moderator
Kpuc Dat gaat te hard dan, gaat het bier teveel schuimen;) |
|
nietmeer
|
hebben ze het weer over bier hoor  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
het liefst ging ik nu al koken.. nou ja, niet me zelf.. maar teminste iets warms.. |
|
nietmeer
|
@Blend. Oeii, dat is zo, eens kijken hoor, een deurstop onder t gaspedaal monteren zou moeten werken. Tara, Edd, i want to place an overseas order, fix them wheels with a heavy Chevy  |
|
Blend
Oud Moderator
|
|
heb ik Oud Moderator
 WMRindex: 1.801 OTindex: 1.045
|
goedemorgen mensen! |
|
nietmeer
|
Holy shit  Levensgevaarlijk, als die op hol slaat dan berg je maar  |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
Mensen mag ik een grote pot koffie om nog ene kwartiertje Nederlandse les te overleven.. het is saai… kan ik de leraar een beetje wakker maken |
|
Blend
Oud Moderator
Kpuc Zijn ook redelijk simpele harry's volgens mij;) Echt handzaam om je eikenboompje te snoeien is het niet  |
|
nietmeer
|
Pot koffie voor Ruurlo  Lijkt me ook niet echt handig in t gebruik Blend, maar t gaat wel razendsnel  |
|
my-angel
Oudgediende
@kpuc, in lochem is handiger... daar zit ik tot 15.15  |
|
nietmeer
|
Oesjj, ok, sent item moved to Lochem. |
|
Martijn1994 Senior lid WMRindex: 287 OTindex: 1.366 Wnplts: Wnplts S |
hallo iedereen  |
|
my-angel
Oudgediende
Ik zit te kloten met de school PC..  echt cool  hmm tot straks iedereen, heb nu maatschapijleer (over 7 minuten) |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Blend: Kpuc Zijn ook redelijk simpele harry's volgens mij;) Echt handzaam om je eikenboompje te snoeien is het niet  De buxus wat bijpunten...  Wat een machines zeg...  |
|
nietmeer
|
Grinz, eerlijk gezegd zie ik zo een blok toch liever in een ouwe Chevelle, vroarrrr  |
|
Blend
Oud Moderator
@HoskeuDoor alleen het ding aan te slingeren is je buxus al weg  Kpuc uiteraard  Dat is de beste plek voor een V8 big block  |
|
Hoskeu Erelid
|
@Blend... Hebben ze hem niet op wieltjes... dat je de hoogte van het blad in kan stellen... kan ik mijn buxus haagje eindelijk netjes strak krijgen...  |
|
nietmeer
|
Ajj Hoskeu, dan moet je wel oppassen dat de assen niet met den moteur zijn verbonden  |
|
Blend
Oud Moderator
Kpuc Ach, de buxus is dan ook weg  Iets grondiger, maar toch  |
|
Hoskeu Erelid
|
Kpuc... Jah idd... als dat ding zich kwaad maakt is die aap uit blijdorp er een watje bij...  |
|
Hoskeu Erelid
|
@Blend... Volledig uit de grond gerukt en verscheurd is ook gelijke hoogte...  |
|
Erik Senior lid
 WMRindex: 777 OTindex: 339
|
Hallo, net even mijn tas ingepakt. Ga morgen een weekendje inwerken op een camping in de Ardennen. 6 uur alleen in de trein morgen  |
|