|
nietmeer
|
@Mmore: Wat mankeer je precies? |
|
Irripirr Senior lid
 WMRindex: 718 OTindex: 516
|
Quote Cootje68: @Mmore: Wat mankeer je precies? Bij hem? Gezond verstand?  |
|
nietmeer
|
Quote Irripirr: Quote Cootje68: @Mmore: Wat mankeer je precies? Bij hem? Gezond verstand?  Wow, da's vragen naar een ban  |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Quote Irripirr: Quote Cootje68: @Mmore: Wat mankeer je precies? Bij hem? Gezond verstand?  En bedankt.. We passen wel goed bij elkaar dan hè, in dat geval  Ik heb een infectie in een scheerwondje die heel erg is geworden en toen kreeg ik antibiotaca, koorts, misselijk, koppijn etc  |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
dus je hebt een opgezwollen kop??  He bultfaced admin...  |
|
nietmeer
|
@Mmore: je moet ook oppassen met die scheermesjes van tegenwoordig!  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
@Mmore; moet je je ook niet snijden bij het scheren  |
|
Mmore
Administrator
|
Quote Theemonster: @Mmore; moet je je ook niet snijden bij het scheren  Het was niet zo erg je zag het niet eens maar nu is het een diep gapende vleeswond  Quote Cootje68: @Mmore: je moet ook oppassen met die scheermesjes van tegenwoordig!  Ja  Koop ik daarvoor nou de duurste (Lees: Laat ik daarvoor nou me vader de duurste kopen) Quote LuckyMe: dus je hebt een opgezwollen kop??  He bultfaced admin...  Soort van  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Mmore: Ja  Koop ik daarvoor nou de duurste (Lees: Laat ik daarvoor nou me vader de duurste kopen) mmm, maar je moet er ook mee kunnen omgaan   |
|
Mmore
Administrator
|
Jullie moeten me wel hebben vandaag hè? Wacht maar, de volgende keer als ik weer mijn mening mag geven over personen die mogelijk een ipban kunnen oplopen  |
|
nietmeer
|
Quote Mmore: Quote LuckyMe: dus je hebt een opgezwollen kop??  Soort van  Okay, too much information  |
|
|
1e mesje tilt de baardhaar op 2e mesje snijdt hem in en trekt hem verder 3e mesje scheert hem af 4e mesje tilt je vel op 5e mesje snijdt in je vel.... conclusie: Niet meer dan 3 mesjes  |
|
|
@Mmore: Geef mij maar een ban dan  durf je toch niet  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Mmore: Jullie moeten me wel hebben vandaag hè? Wacht maar, de volgende keer als ik weer mijn mening mag geven over personen die mogelijk een ipban kunnen oplopen  gaan we dreigen?   |
|
Irripirr Senior lid
|
Quote Mmore: Quote Irripirr: Quote Cootje68: @Mmore: Wat mankeer je precies? Bij hem? Gezond verstand?  En bedankt.. We passen wel goed bij elkaar dan hè, in dat geval  Wou je soms zeggen dat er iets mankeert aan mijn verstand?  |
|
Mmore
Administrator
|
Ja, Iris  |
|
Mmore
Administrator
|
LuckyMe, op welke zit je, abn1, abn2 of thuis? |
|
Irripirr Senior lid
|
Quote Mmore: Ja, Iris  Zie hier het bewijs dat jou iets mankeert. Want bij mij zit alles goed schat  |
|
nietmeer
|
Quote Mmore: LuckyMe, op welke zit je, abn1, abn2 of thuis? Probeer ze alledrie  |
|
Theetje
Oudgediende
een IPban is echt frustrerend als je een echte wmr-addict bent  |
|
nietmeer
|
Quote Theemonster: een IPban is echt frustrerend als je een echte wmr-addict bent  Denk ik ook ja  Zit nou al te stressen omdat ik morgen tot maandag niet online kan  |
|
Mmore
Administrator
|
Het volgende ip heeft een ban voor onbeperkte tijd: xxxx (LuckyMe) Het volgende ip heeft een ban voor onbeperkte tijd: xxxx (LuckyMe) Het volgende ip heeft een ban voor onbeperkte tijd: xxxx (LuckyMe) |
|
Theetje
Oudgediende
@Cootje; ik heb is een IPban gehad omdat ik niet naar bed wilde terwijl ik wel moest  Toen had Kpuc per ongeluk eerst Lessien gebanned (want vanaf daar had ik 3 weken lang ingelogd) en toen pas mijn IP  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
@Anna, ik weet er alles van..  |
|
Theetje
Oudgediende
@Jannick; maar jij gaat dan inloggen met een ander IP adres, dus bij jou heeft het geen nut  |
|