|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
hmm.. jmmr van geschiedenis...
Mijn nederlands ging goed, tussen 6,6 en 8,6 volgens mij Mijn scheikunde ging ook wel goed, vond het erg moeilijk, tussen 5 en 7 Mijn natuurkunde heb ik verknalt, tussen een 3,8 en 5,8... moet een 5,2, dus dat zal ik niet halen
Nu moet ik nog morgen Biologie, als ik die goed afrond ben ik opzich geslaagd. Dan volgende week nog Engels en Wiskunde, beide wordt niet zo moeilijk denk ik, voor engels hoef ik maar een 3,8... Voor wiskunde een 5... |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
Quote Blend: Zitten er zoveel mensen van de ABN op WMR dan? Er zitten hier ongeveer 5000 tot 7000 man op dus ik denk dat er wel een aantal op WMR zittne ja  |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Quote LuckyMe: Quote Blend: Zitten er zoveel mensen van de ABN op WMR dan? Er zitten hier ongeveer 5000 tot 7000 man op dus ik denk dat er wel een aantal op WMR zittne ja  Mass email naar *@abn.nl met de vraag of ze op wmr zitten  |
|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
Kpuc, het leek meer alsof je tegen jezelf aan het praten was @TheE, oké.. de rest moet dan wel te doen zijn toch? Ben je goed in wisk? Of is dat nog een struikelblok? Ik heb morgen muziek.. ben daar wel bang voor  en ik heb al eentje verknald, dus kan dr niet nog 1 dr bij hebbe  |
|
|
@Mmore: hahahaha, die mail komt niet aan vriend  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Kpuc Ik moest even in een hoekje zitten en tot 10 tellen  Ik was des duivels |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
hoi!  |
|
Mmore
Administrator
|
Quote LuckyMe: @Mmore: hahahaha, die mail komt niet aan vriend  Wel als jij intern mailtjes gaat versturen?  |
|
Theetje
Oudgediende
@Brie; wiskunde wordt hoop ik niet echt een struikelblok... Maar nog 1 verknallen is toch niet zo'n ramp? je mag toch ook nog 1 herkansing doen? |
|
Loek
Oudgediende
|
@ brie en thee, al examens gehad vandaag? |
|
Loek
Oudgediende
|
@ thee 2 herkansingen, 1 in profiel en 1 in gemeenschappelijk deel (d8 ik) |
|
|
@Mmore: Nee, domein is niet goed  maar dat heb je niet van mij  |
|
Theetje
Oudgediende
vandaag heb ik niets, lekker een dagje niets, gister en eergister natuurkunde en scheikunde, dus ben blij een dag niet |
|
Brie Erelid
|
@TheE, ja maar die heb ik liever niet nodig  ! Hee loek  nope, vandaag alleen geleerd.. morgen muziek! |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Loek: @ thee 2 herkansingen, 1 in profiel en 1 in gemeenschappelijk deel (d8 ik) volgens mij niet, ik mag maar 1 herkansingen doen... van al mijn examenvakken... |
|
Brie Erelid
|
Ik dacht dat ik ook maar 1 herkansing mocht doen  |
|
Theetje
Oudgediende
mag volgens mij ook maar 1 hoor brie.. Maar ik heb er liever ook geen  |
|
Mmore
Administrator
|
@abnamro.nl dan  |
|
Loek
Oudgediende
|
@ thee, ow dan heb ik het fout, ben in de war met onvoldoendes.. |
|
Brie Erelid
|
Jupss.. want 2 onvoldoendes, dat mag weer wel.. Duss. als ik het zo bekijk, mag ik frans of duits ook nog onvoldoende staan   |
|
Loek
Oudgediende
|
ja weet het allemaal niet meer hoor  |
|
Brie Erelid
|
Tis ook allemaal heel verwarrend loek  Jij gaat trouwens ook echt als een sjees richting die 2000 hea  |
|
Theetje
Oudgediende
"Wanneer heb je recht op een herkansing? Je hebt altijd recht op het herkansen van één vak. Daarmee kun je dus een eventuele onvoldoende opkrikken, maar ook als je een voldoende had, mag je één vak opnieuw doen. Het hoogste cijfer telt namelijk. Had je al een voldoende? Dan is het nadeel natuurlijk wel dat je opnieuw moet blokken voor een examen en nog geen vakantie hebt." |
|
Loek
Oudgediende
|
ja maar vandaag niet zo veel tijd, over half uurtje weer les tot 4 uur, naar huis, optreden lopen en daarna wel weer online,, maar heb gister zo'n beetje de hele dag online geweest (van 9 uur 's ochtends tot 1 uur 's nachts ofzo) bijna 400 posts gemaakt |
|
|
Quote Mmore: abnamro.nl dan  Guess again...  |
|