|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
|
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
@lm; maar ken jij mijn school dan ook? die bij de beethoven straat? de dichtsbijzijnde school bij de ABN...
|
|
Theetje
Oudgediende
ik duik nog ff mijn bed in, ben kapot, voel me nog steeds ***, ga maar even een boek lezen, en een kop thee drinken, daar zal ik wel van opknappen, hoop ik  |
|
nietmeer
|
pfff... alles werkt niet vandaag, mijn hersens incluus.... kan iemand mij ontchagerijnen? Truste thee  |
|
Theetje
Oudgediende
@muad; en mij dan ook? |
|
nietmeer
|
@TheE: misschien mekaar ontchagrijnen?  Zou dat werken? |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
@TheE: Dan ben ik er niet meer. Vrijdag altijd de middag vrij  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote LuckyMe: @TheE: Dan ben ik er niet meer. Vrijdag altijd de middag vrij   ik moet morgen van half 2 tot half 5 op school zijn   |
|
|
Quote Theemonster: lm; maar ken jij mijn school dan ook? die bij de beethoven straat? de dichtsbijzijnde school bij de ABN...
Ken de school wel  Heb vroeger in Zuid gewoond...  |
|
|
 Thee |
|
|
@Mmore: Ik wil geen mod worden  en ook geen admin  Lijkt teveel op werk  |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Quote LuckyMe: @Mmore: Ik wil geen mod worden  Wordt je ook niet  |
|
Theetje
Oudgediende
is leuke school  gaat alleen wel plat in 2010  muad; zou dat werken? de ene chagerijn die de andere chagerijn gaan ontchagerijnen? |
|
nietmeer
|
@TheE: Ik denk dat je dan op zijn best leedvermaak om mekaar gaat krijgen, dan ben je niet meer chagrijnig... totdat die computer hiero weer raar gaat doen... Ik heb gewoon m'n vriendin nodig... *** stepstudie... |
|
|
Quote Mmore: Quote LuckyMe: @Mmore: Ik wil geen mod worden  Wordt je ook niet  Al smeek je me...  |
|
Theetje
Oudgediende
ow, ik ging naar bed toe, das waar ook, val bijna van mijn stoel af... hmm, voor mijn neus staat: een dichte fles witte martini... hmmm   |
|
|
Ga nu maar mutsie  Thee!!! Fijn weekend |
|
nietmeer
|
jech... martini... dat je dat door je strot krijgt... nou ja... truste  (alweer) Ik heb koffie nodig, OBER! oh ja... wacht ff, dat ben ik zelf.... *gaat een kan koffie zetten* *slaat in een keer de kan koffie achterover* AU!!! ************ das heet! |
|
Theetje
Oudgediende
|
|
|
Martini Biancooooooo, goeie reklame uit de goede oude tijd  Maar het is niet te zuipen  |
|
Theetje
Oudgediende
ik heb hier in huis nu nog een fles van 0,75 l staan en nog 1 van 1 liter, en nog 4 kleine mini flesjes  Handig een vriend die bij de gall en gall werkt  heb ook nog een 0,75 l fles rode  |
|
|
Maakt niet uit hoeveel je hebt, het blijft niet te zuipen  |
|
Theetje
Oudgediende
niet  het is lekker  |
|
nietmeer
|
*stuurt Thee het cafe uit*
Jij zou naar bed gaan geloof ik? (niet dat ik je weg wilt hebben, maar als je zo ongeveer van je stoel valt...)
en het is smerig, net als eiersalade |
|
Theetje
Oudgediende
 eiersalade *kwijl* |
|