|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@TheEJa, dat is voor de zeikers;) |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
slecht hoor... heineken  doe mij maar grolsch  |
|
Blend
Oud Moderator
@TheEIk hoef het ook niet  Maar mensen die zeiken krijgen pis, dus daar moet je altijd wat voor in huis/koelkast hebben;) |
|
Theetje
Oudgediende
oke, das waar, altijd heineken in huis dus  |
|
Blend
Oud Moderator
Ergens in de kelder 2 verdwaalde flesjes  Voor het geval dat  |
|
Theetje
Oudgediende
die flesjes zijn ondertussen al 4 jaar oud  |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
@Blend: Geen Heineken, geen Amstel, geen Dommels, Oranjeboom of andere shit. Gewoon een beugeltje Grolsch.!!  |
|
Blend
Oud Moderator
@TheEMinstens  Ik weet niet of het medisch verandwoord is om het nog te drinken (wat ik me eigenlijk altijd afvraag bij heineken) |
|
nietmeer
|
@TheE en LM: Thee, geen bloot, heel simpel, dit was niet bloot, ok? En kunst of niet, bloot is bloot, punt. En LM, kun je de moppen iets minder gewaagd plaatsen? We hadden t er gister ook nog ff over, er zitten ook kleine oogjes mee te lezen dus ajb, iets minder schuin in het vervolg. |
|
|
Kpuc: Ik zal er beter op letten...Ben soms net over het randje denk ik  Op het randje balanceren is soms ook zooooooo verleidelijk..  |
|
Blend
Oud Moderator
@LM Je kan alleen wel keihard op je be.. mond gaan |
|
nietmeer
|
Dat snap ik maar gister was er een plaatje bij Thee wat niet kon, we moeten daar 1 lijn in trekken, geen bewust seksueel getinte teksten en blote plaatjes, bij Sjatter heb ik er gister ook ene af moeten halen die niet kon, er kijken gewoon ook kleine oogjes mee op deze site. |
|
|
Kpuc: Ik snap het wel hoor. Die kleine tere oogjes zouden misschien voor eeuwig bedorven worden  |
|
nietmeer
|
Wie weet, ik maak me meer zorgen om klachten van ouders. |
|
|
Kpuc: Snap ik ook hoor. Straks moet WMR nog down....  |
|
Blend
Oud Moderator
Waarom post je ze dan LM??;) |
|
nietmeer
|
Hey mensJES  hoe gaat het hiero |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
heeyik ben ook weer eens aanwezig |
|
|
Quote Blend: Waarom post je ze dan LM??;) Tja, ik kan het dan niet laten om iig de mods de gelegenheid te geven om ze te bekijken  En iedereen die snel genoeg is voor hij verwijderd wordt.  |
|
nietmeer
|
LM, gewoon ajb niet meer doen, je weet ook wel dat we niet continu alles in de gaten kunnen houden, en je weet best wat wel, en wat niet kan. |
|
hugo456 Senior lid
 WMRindex: 115 OTindex: 1.326
|
Middag mensen  |
|
NeaRoW
Erelid
 WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
LM, En anders hou je het voor jezelf, kun je zo bloot kijken als je maar wilt  |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
middag hugo, |
|
hugo456 Senior lid
 WMRindex: 115 OTindex: 1.326
|
Hey loek  , jij gaat echt te snel met je ot-index, ik heb halve week niet opgezeten en je bent me voorbij  |
|
|
Kpuc en Nearow: Ik weet wat wel en niet kan. Ik zal anders de "spannende" onderwerpen wel mailen  Ik zal ze niet meer op mijn blog zetten... ok?  |
|