|
nietmeer
|
niet dat ik geen knuffel hoef, maar ik krijg er al zo veel de laaste tijd, via de computer dan, maar dat werkt gewoon NIET, ik wil gewoon door die mensen die mij negeren enzow behandelt worden als een normaal mens, en als ze niet met me te maken willen hebben kunnen ze dat toch wel gewoon zeggen?? Er is in die 2 weken dat ik ziek ben NIEMAND langs geweest, het enige wat er is gebeurt is dat ik een lieve ecard heb gekregen. En dat mensen gaan vragen: wat heb je? Beterschap dan, en dat is het...Dat is toch ook niet leuk meer??
|
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
neej is het cker niet, maar ik kan op dit moment toch ook niet meer betekenen voor je, ik weet hoe moelijk het is om alleen thuis te zitten, ziek, niet ziek, gewoon een dag, of verjaardag.. er zijn gewoon mensen die niet snappen dat je gezelschap nodig hebt, helaas zijn het er zo veel.. |
|
NeaRoW
Erelid
 WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
Yfke, dan nodig je ze toch uit.. Als ze niet uit zichzelf komen..?
Als ze dan niet komen weet je ook wat je aan ze hebt, toch? |
|
Zwelgje Erelid
 WMRindex: 236 OTindex: 3.863 T |
middag allemaal,
@yfke, het is zeker niet leuk, maar het zal vaker voorkomen. ook in het bedrijfsleven gaat het er vaak op die manier aan toe. je mag al blij zijn met de ecard. ik heb zelfs een keer in het ziekenhuis gelegen, ze hebben nog niet eens een keer mijn ex gebeld om te vragen hoe het met me ging, en ook geen kaartje. |
|
nietmeer
|
ik vind het heel lief dat veel mensen hier op wmr mij willen helpen enzo, maar dat gaat eigenlijk niet...Ik wil ook niet tegen iemand die mij nu dus alleen laat zeggen dat ie langs moet komen, want dat vind ik ook zo lullig, dan lijk ik al helemaal zo zielig, en ik wil niet altijd zielig zijn! ik wil gewoon geaccepteerd worden, en niet alleen gelaten worden...al komt er maar 1 iemand, dat is tenminste iemand!
beter dan niks... |
|
Loek
Oudgediende
|
alles is beter dan niets |
|
nietmeer
|
maar ik heb niks...  |
|
Loek
Oudgediende
|
*join the club* |
|
nietmeer
|
niet erg positief...  |
|
Loek
Oudgediende
|
wel reëel |
|
nietmeer
|
euhm vertaling  srry, ik ben slecht in woorden.. |
|
Loek
Oudgediende
|
dat het wel waar is |
|
nietmeer
|
o, ja, tuurlijk, srry, ik kan ff niet meer logisch denken.. maar ik ga weer, ff boekie lezen, op de bank hangen enz. hopen dat ik morgen avond gewoon mee kan spelen met het studieorkest, iig ga ik er wel gewoon heen, moet nog wat dingen doen, regelen, bespreken, organiseren enzow
|
|
nietmeer
|
duss, Doeii allemaal(allemaal??)   tot gauw;)  |
|
Loek
Oudgediende
|
ok hoop voor je dat je mee kunt spelen, spreek je later weer hier  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Aahw, Yfke.. Het is dat ik zo ver bij je vandaan woon, anders was ik zo langsgekomen Veel sterkte lieverd!  |
|
Loek
Oudgediende
|
zow stil hier ineens! |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
De dominee liep langs;) |
|