|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
@Blend, jep Maar ik hou sowieso niet van kip. was er een hele tijd dol op, maar we hebben t te vaak gegeten  |
|
Banaantje Senior lid WMRindex: 77 OTindex: 910 Wnplts: Arnhem
|
CnC mijn lamp is ook kaduuk, maar ik moet nog wel een nieuwe kopen  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Je mag wel eentje van mij lenen banaan  Moet je wel ff naar groningen komen  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Kip is echt jammie  Maar waarom hebben jullie het nou de hele tijd over eten??  Stop daarmee!   |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
CNC Ik heb het juist een hele tijd niet gegeten  Daarom vond ik het nu wel weer lekker, ga ik maar maken vanavond. Niet de kip, een kip kan je niet maken. Maar het eten ga ik maken, met kip  |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
hmm ga nu maar ff eten klaar maken, kan ik het zo makkelijk opwarmen, moet wachten op me ma en zus, maar heb al wel honger, kan ik alvast "proeven" |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Blendmet kip? sinds wanneer kunnen kippen koken. Of is kip de naam van een persoon? Klinkt wel gezellig, samen koken |
|
|
CnC Dat is inderdaad wel een beetje ver ja. Dan kan ik beter even naar de winkel gaan.
Ik kan ook pas over een uurtje eten. Lekker macaronie, mjammie. |
|
nietmeer
|
Het ergste is, ik krijg net een folder van NewYork pizza onder mn neus, en de oven staat nog niet aan  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
hebben we een macaronimarathon ofzo  maandag ik, dinsdag iemand anders, weet niet meer wie (LQ?). En nu jij dus  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Kpuc, waarom kan ik verdorie mijn avatar niet wijzigen  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Quote Cee-N-Cee: hebben we een macaronimarathon ofzo  maandag ik, dinsdag iemand anders, weet niet meer wie (LQ?). En nu jij dus  Volgens mij eet ik het ook vanavond  , tenminste, dat hoop ik  |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
ga ff eten maken laters |
|
Blend
Oud Moderator
CNC Jep, lekker eten koken met een kippetje  Kaal natuurlijk, en dan lekker heet maken. Heerlijk, kan ik zo van genieten, maar mijn honger is meestal snel gestild dan;) @ikkyJij eet bijna alleen maar macaroni  |
|
|
Haha, dinsdag hadden m'n ouders ook macaronie, maar toen was ik 'hamburger-wokken'(ook heel lekker). En nu eet ik restjesmacaronie  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Blend, Heet maken? hoe windt jij een kippetje op  |
|
Blend
Oud Moderator
CNC Meestal zit er aan de onderkant een gaatje voor de sleutel, paar keer draaien en klaar is kees (of Blend) |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@BlendJe kunt em ook in de blender stoppen bedenk ik me net. Niet te lang, want dan heb je pulp Maar dan is het wat fijner namelijk, is het sneller gaar  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
wauw, ik heb een schokkende mededeling, ik leef nog   ik sta echt op instorten  |
|
nietmeer
|
Tijd voor pizza  |
|
Blend
Oud Moderator
CNC Dat kan ook ja, maar ik vind kipperagout niet echt geweldig  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
|
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Goeienacht   |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
@cnc; acht hel wil even allemaal niet op het moment... |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Blend: CNC Dat kan ook ja, maar ik vind kipperagout niet echt geweldig  Toch niet? Kipsaus dan Kipbouillon Kipcurry Kipgarnering. Gevulde paprika met kippulp |
|