|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
Hahaha nee hea  . Maar ja, tis ook eigenlijk wel te mooi weer voor de computer -tenzij je op werk zit natuurlijk, maar eigenlijk is het weer ook te mooi om te werken  - |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
ik mag niet in de zon dus beland ik al snel hier |
|
Brie Erelid
|
Ow oke, sorry dat wist ik niet  ! |
|
Brie Erelid
|
Maar hier is het ook gezellig toch  , alleen wat stilletjes nu! |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote brie: Ow oke, sorry dat wist ik niet  ! slik antibiotica en als ik 5 minuten in de on zit krijg ik overal rode vlekken. geen zin in dus dan maar ff zonder;) |
|
Brie Erelid
|
@Twaggy, ja dan zou ik d'r ook voor kiezen om te gaan WMRen  By the way, nog maar minder dan 500 berichtjes en dan mag ik ook een plaatje  |
|
Twaggy Oudgediende
|
 heb je er al 1 op het oog? |
|
de Mexicaan
Oudgediende
 WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Hier is het koud (12 graden), iedereen heeft truien aan en zo. Brrrr. |
|
Zwelgje Erelid
 WMRindex: 236 OTindex: 3.863 T |
middag allemaal
|
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik heb nog gewoon mijn jas aan en dichtgerits ook nog  |
|
Twaggy Oudgediende
|
jas aan  heb niet eens sokken aan  |
|
Zwelgje Erelid
 WMRindex: 236 OTindex: 3.863 T |
het is hier gewoonweg broeierig. bah, hangt onweer in de lucht en de zon schijnt. |
|
Brie Erelid
|
Ik vind onweer tof @Twaggy, ik zat aan een leuk 'brie'plaatje te denken, maar via google is dr nix moois te vinden  . Ik lees trouwens net je Blog, wat een hufters zeg  , blij dat je dr (bijna) heelhuids vanaf bent gekomen! |
|
Twaggy Oudgediende
|
hehehe oud nieuws al hoor er zijn van vorig weekend zelf 8!!!! nieuwe overvallen gepleegd door vermoedelijk de zelfde daders |
|
de Mexicaan
Oudgediende
 WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Ik ga eten, iets warms denk ik... Later! |
|
Brie Erelid
|
Ja oké, maar ik loop áltijd achter  . Ik wilde het nog wel even zeggen! En als ze nog zoveel overvallen hebben gepleegd, dan moeten ze zéker gepakt worden!! Eetsmakelijk Mexicaan! |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote brie: Ja oké, maar ik loop áltijd achter  . Ik wilde het nog wel even zeggen! En als ze nog zoveel overvallen hebben gepleegd, dan moeten ze zéker gepakt worden!! Eetsmakelijk Mexicaan! we zijn bezig met knokploegen samentestellen |
|
Brie Erelid
|
Dat is kwaad met kwaad vergelden, daar ben ik dan weer tegen.. Soms heb ik ook wel het idee dat de politie toch niks doet en er uiteindelijk niks gebeurd, maar toch ben ik er dan nog niet voor.. |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote brie: Dat is kwaad met kwaad vergelden, daar ben ik dan weer tegen.. dat is een statement maken. 1keer verrot slaan Id pakken naam over schrijven en als de overvallen door gaan naar de politie met die naam. |
|
Brie Erelid
|
Sorry, ik weet het.. niet mijn taak om dat te zeggen enzo, maar ben gewoon heel erg anti-geweld |
|
Luna
Moderator
Twag, doe geen gekke dingen  Wil je nog niet missen  |
|
Brie Erelid
|
Maarrem, ik ga even mn moeder helpen met opruimen. Tot later   |
|
Luna
Moderator
Brie, tot later  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
hmm, het Cevo heeft het bio examen te kort gemaakt  van de 50 leerlingen in de zaal waren er ongeveer 15 al klaar om 3 uur, das na 1,5 uur... |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote Luna: Twag, doe geen gekke dingen  Wil je nog niet missen  wees niet bang meis wil jou ook nog niet kwijt   @ Thee ik weet niet hoor maar anderhalf uur is toch al veel? |
|